Bu aşağıda bahsedeceğimiz yollardan faydalanarak en iyi sanal toplantıları, sunumları ve sohbetleri daha kolay gerçekleştirebileceksiniz. Uzunca bir zaman önce başlayan ve halen devam eden Kovit-19 salgınında iletişim uzmanları olarak içgüdüsel bir şekilde artık video konferanslarının yüz yüze yapılan konferanslar gibi iş yapmadığının farkına vardık. Ancak burada kaçırdığımız bir şeyin olduğunu da samimiyetle ifade edelim, o
Henüz idrak ettiğimiz bu yeni yıla kötü alışkanlıklarımızı 2020’de bırakarak yeni hedeflere, faydalı alışkanlıklar edinmeye karar verip doğru bir adımla atlamamız bizlere çok şey kazandıracaktır. Bu bahsettiğimiz konu hemen yılın başında kendimize hatırlatmamız gereken ve yıl boyunca mümkünse hiçbirinden taviz vermeden pratiğini yapmamız gereken yazma alışkanlıklarıdır. Gönül arzu eder ki aşağıdaki başlıkların altında yazılan kısa
2020, Beklenmedik ve çarpıcı bir şekilde pazarlamacıların da nasiplerini aldıkları çılgın kötü bir yıl oldu. Aşağı yukarı 10 yıllık bir büyümenin ardından birçok pazarlamacılar tüm stratejilerinde fiyatların yükseldiği dönemde ufak değişiklikler yaptılar. 2020, tüm moda eğilimlerini, stratejileri ve tüketici sezgilerini alt üst ettiğinde artık düşünce tarzında çarpıcı bir değişikliğe gidilmesinin gerekli olduğu hep birlikte görüldü.
İnternetin gelişimiyle birlikte ikna edici içerik üretiminde ve paylaşılmasında önemli bir artış oldu. Önceleri insanlar arasında eğlenceli bir bilgi ve fikir paylaşımı olarak başlarken daha sonra firmaların, markaların iş dünyasındaki kilit pazarlama araçlarına yavaşça dönüştü. Hazırladığınız içeriklerin özellikle çok deneyimli konu hakkında geniş bilgi sahibi insanlara sunarken dikkatli olunması icap ediyor ve yapacağınız ufak bir
Firmaların halkla ilişkiler ve pazarlama bölümleri uzun bir zamandır düşünce liderliğini ana gayretlerinden biri olarak kullanmaktadır. Zira firmaların büyümelerini temin ve sürdürmeleri için fikir üretmeleri açısından düşünce liderliği oldukça iyi bir adres. Ancak düşünce liderliği içerik üretimi ve bunun pazarlamasından çok farklıdır. Her ne kadar aralarında benzerlikler varsa da düşünce liderliği şirketlerinin farklı olarak, firmayı
Günümüzdemedya şirketleridevamlılık arz eder bir biçimdepersonel mevcutlarını azaltıyor, maaşlarını kısıyor, harekât faaliyetlerini askıya alıyor, hatta kapanıyorlarken halkla ilişkiler ve pazarlama uzmanları markalarını tanıtmak, hikâyelerini ulaştırmak için nereye gidecekler ne yapacaklar sorusu gündeme geliyor. Seçenekleri ne, yapacakları bir şey var mı acaba deniyor. Ülke genelinde CNN, ABC News, Conde Nast, CBS, NPR, FOX News, CBC, Meredith,
Halkla ilişkileri, kurumların ve işletmelerin gerek kendileri ve gerekse genel halk arasında karşılıklı fayda sağlayan ilişkiler kurmada harcadıkları gayretler silsilesi olarak tanımlayabiliriz. Halkla ilişkilerin amacı, esas itibariyle firmanın diğer işletmeler ve halk nezdinde itibarını iyileştirmek olup taraflar arasında etkili bir iletişimin yönetilmesini gerekli kılar. Halkla ilişkiler hangi seviyede olursa olsun; ister bir startup isterse orta
Firma sahipleri ya da yönetimin istemesi halinde PR uzmanlarının medya konusunda gösterdikleri çabaların etkinliğini ölçtükleri dönem geride kaldı. Bu dönemde sadece mecburiyetten bir ölçümleme yapılıyordu. Anılan devirde PR uzmanları, firmalarının kuytu bir köşesinde basın bültenleri kotarmaktan ve bu konuda ihtiyaçları gidermekten memnundular. O rahat az işle çok netice sağlayan günler sona erdi, artık başarı daha
Günümüzün etkileşim anlamında en önemli mecrası kuşkusuz sosyal medya. Markalar sosyal medya platformlarında hedef kitlelerine direkt olarak dokunabilirler iken, iletişim faaliyetlerini çift yönlü bir strateji ile sürdürülebilir hale getirmektedirler. Sosyal medya birçok markaya iletişim, pazarlama ve reklamcılık anlamında ciddi fırsatlar yaratırken, kişisel anlamda markalaşma çabasında olan bireylere de hatırı sayılır imkanlar sunmakta. Kişisel markalaşma (personal
- 1
- 2