18 Ağustos 2020 Salı / Published in PR Makaleleri
Online mecralarda marka olarak kalıcı bir itibar sahibi olmak istiyorsanız, son derece profesyonel hamleler ile ilerlemeniz gerekmektedir. Online platformlar hedef kitleniz ile direkt olarak iletişim kurmanızı sağladığı ve bu yönüyle size birçok fırsatı beraberinde getirdiği gibi, bu anlamda attığınız yanlış bir adımda da marka itibarınız açısından ciddi bir probleme dönüştürebilir. Bu duruma çok dikkat etmeli
15 Ağustos 2020 Cumartesi / Published in PR Makaleleri
Günümüzün etkileşim anlamında en önemli mecrası kuşkusuz sosyal medya. Markalar sosyal medya platformlarında hedef kitlelerine direkt olarak dokunabilirler iken, iletişim faaliyetlerini çift yönlü bir strateji ile sürdürülebilir hale getirmektedirler. Sosyal medya birçok markaya iletişim, pazarlama ve reklamcılık anlamında ciddi fırsatlar yaratırken, kişisel anlamda markalaşma çabasında olan bireylere de hatırı sayılır imkanlar sunmakta. Kişisel markalaşma (personal