22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Tek yönlü iletişim hızlı bir şekilde ortadan kalkma yolunda, zira kitle iletişimi ve reklam hedef kitleye ulaşmak için en iyi yol olarak artık görülmüyor. Dijital iletişim araçları bugünün uzaktan çalışma modelinin süper kahramanları oluyorlar. Artık Zoomsuz gerek Microsoft ekipleri gerekse diğer dijital sistemler firma çalışanları, işverenler, müşteriler, ajanslar arasındaki işbirliğini tesis etmesi düşünülemiyor. Şayet zamana
22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Sektörün iki yüzün üzerinde deneyimli derin bilgi ve tecrübe sahibi uzmanlarıyla yapılan görüşmeler 2021 için izlenmesi gereken yolların, eğilimlerin dile getirilmesini ortaya koydu. Malum sektör 2019 yılına büyük bütçelerle ve güçlü bir şekilde girmişti. Ancak Covid-19 salgını 2020 yılında pazarın mevsimsel profesyonellerini hazırlıksız ve savunmasız yakaladı. Satışlar düştü, reklamlar azaldı marka sadakati çok daha rekabetçi
14 Aralık 2020 Pazartesi / Published in Manifesto Blog
İmajlarını ve itibarlarını güçlendirmek isteyen şirketler için en önemli konulardan bir tanesi, medya iletişimi ve medya ile ilişkilerini güçlendirmektir. Medya ile, daha spesifik olursak gazeteciler ile iletişimlerini güçlü tutan markaların medyada yer alma şansları da o kadar yüksek olur. Medya iletişimi, markanın anahtar mesajlarını hedef kitleye doğru bir şekilde ileterek şirkete değer katan bir halkla
28 Eylül 2020 Pazartesi / Published in Manifesto Blog
Tüm insanlık olarak son zamanlarda oldukça zor bir dönemden geçmekteyiz. İnsanoğlu’nun belki de yüz yılda bir yaşayacağı bir durum ile karşı karşıya kaldık. Bu durum hepimizin bildiği üzere Covid-19 adı verilen bir virüsün tüm Dünya’yı etkisi altına alması ile ortaya çıkan ve adına Pandemi denilen kriz. Bu denli büyük çapta ve tüm insanların etkileneceği boyutta
15 Ağustos 2020 Cumartesi / Published in PR Makaleleri
Günümüzün etkileşim anlamında en önemli mecrası kuşkusuz sosyal medya. Markalar sosyal medya platformlarında hedef kitlelerine direkt olarak dokunabilirler iken, iletişim faaliyetlerini çift yönlü bir strateji ile sürdürülebilir hale getirmektedirler. Sosyal medya birçok markaya iletişim, pazarlama ve reklamcılık anlamında ciddi fırsatlar yaratırken, kişisel anlamda markalaşma çabasında olan bireylere de hatırı sayılır imkanlar sunmakta. Kişisel markalaşma (personal