22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Marka imajını geliştirmek veya sektördeki rakip firmalardan daha iyi bir konuma gelmeye odaklanan firmalar gerek halkla ilişkilerden gerek itibar yönetiminden önemli bir oranda istifade edebilirler. Bu araçlar zaman zaman taaruzi bazen de savunmacı yaklaşımlar olarak kullanılır. Mesela, firmanın çevrim içi itibarını korumak adına müşterilerden gelen olumsuz değerlendirmelerle uğraşıda veya firmayı kötü gösteren bir makalenin yayından
22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Firma sahipleri ya da yönetimin istemesi halinde PR uzmanlarının medya konusunda gösterdikleri çabaların etkinliğini ölçtükleri dönem geride kaldı. Bu dönemde sadece mecburiyetten bir ölçümleme yapılıyordu. Anılan devirde PR uzmanları, firmalarının kuytu bir köşesinde basın bültenleri kotarmaktan ve bu konuda ihtiyaçları gidermekten memnundular. O rahat az işle çok netice sağlayan günler sona erdi, artık başarı daha
22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Kovit-19 salgını sırasında birçok insanın şu veya bu şekilde işlerini kaybetmeleri nedeniyle toplumun bilinen ve kıymetli bir destekçisi olma durumu inanılmaz değerli hale geldi.  Bazı önemli olayların ve artan farklılaşmalara ve işyerinde katılımcılığa götüren şey bilinç düzeyindeki yükselme olmuştur. Y ve Z Kuşaklarının markaların sosyal sorumluluk (CSR) projelerine verdikleri önemi daha önce bahsetmiştik. Göstergeler bunun
13 Ekim 2020 Salı / Published in PR Makaleleri
Dijital PR, marka, kurum veya kişilerin sosyal medya platformları ve web siteleri aracılığıyla hedef kitlelerine ulaşabilmeleri ile gerçekleştirilir. Dijital dünyanın hayatımızın bir parçası olması sonucunda gelişen bu kavram, sanal halkla ilişkiler çalışmalarını ifade etmek için kullanılır. Hem müşterilerinin hem de potansiyel alıcılarının yalnızca birkaç tık uzağında bulunan markalar, artık Dijital PR’a yönelik stratejiler geliştirmek zorundadır.
12 Ağustos 2020 Çarşamba / Published in PR Blog
GÜNÜMÜZ MEDYASINDA BAŞARILI OLMAYA GÖTÜREN 3 TEKNİK Eski Japon savaş sanatı AİKİDO, rakibinizin enerjisini direkt ona karşı kullanma esasına dayanıyor. Yüksek disiplin, sabır ve durum değerlendirmesi gerektiren unsurları içeren bu tekniği geliştirdikçe reaksiyon hızınız artıyor, bir sonraki hamle ve mücadelelerde daha etkin oluyorsunuz. Halkla ilişkiler içinde bu savaş sanatı felsefesi geçerli olup, hadiseyi özümserseniz uygulaması
28 Temmuz 2020 Salı / Published in PR Blog
Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla