22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Tersliklerin olduğu bir zamanda kariyeriniz veya işinizle ilgili yeni şeyler keşfetmeniz alışılmadık bir durum değil artık. Pandeminin başlangıcından bu yana mevcut becerilerinizle yapılan birçok iş geliştirme teknikleri ortaya çıktı. Zira müşterilerin ekibindekilerin bir gazeteci veya muhabiri bulma, bir yayın organıyla temas etme incelikleri ya da sanatı ile ilgili bilgi sahibi olmaları ve haber değeri yüksek
22 Mart 2021 Pazartesi / Published in PR Makaleleri
Halkla ilişkileri, kurumların ve işletmelerin gerek kendileri ve gerekse genel halk arasında karşılıklı fayda sağlayan ilişkiler kurmada harcadıkları gayretler silsilesi olarak tanımlayabiliriz. Halkla ilişkilerin amacı, esas itibariyle firmanın diğer işletmeler ve halk nezdinde itibarını iyileştirmek olup taraflar arasında etkili bir iletişimin yönetilmesini gerekli kılar. Halkla ilişkiler hangi seviyede olursa olsun; ister bir startup isterse orta