Dijital dönüşüm anlamında markaların algısının değiştiği bir dönem yaşıyoruz. Birçok marka kendisinin online platformlarda var olması gerektiği farkındalığını kazanmış görünüyor. Bu da markaların online alanlara yaptığı yatırımların artması ve bu mecralarda çok daha fazla yer almaları anlamını taşıyor. Dijital dönüşüme ikna olan her markanın önemle dikkate alması gereken olgunun içerik olduğu aşikâr. İçerik üretmek, içerik
İletişim, hayatın her alanında olduğu gibi bir markanın hedef kitlesi ile arasında bağ oluşturmak için de son derece önemli bir olgudur. İletişim, markaların hikayelerini aktarabilmek, hedef kitleleri ile temas kurabilmek ve akılda kalıcı bir algı yaratabilmek adına dizayn ettiği stratejiler bütünüdür. Günümüzde iletişim kavramı yalnızca tek taraflı olarak düşünülmemelidir. Online mecraların ortaya çıkması, gelişmesi ve
Bir markanın pazarlama faaliyetlerinde çağı yakalamasının ve çok daha geniş kitlelere seslenebilmesinin günümüzdeki adı dijital pazarlama. Markalar offline anlamda hedef kitlelerine seslendikleri yöntemlerin yanında online alanda da mutlaka kullanıcılarını yakalamalı ve aralarındaki bağı güçlendirebilmek için çalışmalar yapmalılar. Online mecralarda yürütülen dijital pazarlama faaliyetinin baş aktörü ise kuşkusuz içeriktir. Markalar online mecraları kullanarak hedef kitlelerine direkt
Günümüzün etkileşim anlamında en önemli mecrası kuşkusuz sosyal medya. Markalar sosyal medya platformlarında hedef kitlelerine direkt olarak dokunabilirler iken, iletişim faaliyetlerini çift yönlü bir strateji ile sürdürülebilir hale getirmektedirler. Sosyal medya birçok markaya iletişim, pazarlama ve reklamcılık anlamında ciddi fırsatlar yaratırken, kişisel anlamda markalaşma çabasında olan bireylere de hatırı sayılır imkanlar sunmakta. Kişisel markalaşma (personal
PR ajansı, gelişmekte olan ve gelişen şirketlere yardımcı olan bir tür iç departmandır. Gelişen teknoloji ve ulaşım ağı sayesinde bu tür ajanslara şirketler tarafından ihtiyaç duyulmaktadır. Bunun asıl sebebi ise markaların artık ülke içi satış platformlarından dışarıya çıkıp, geniş coğrafyalardaki kitlelere de satış yapmaya başlamasıdır. Bu satış ile birlikte de şirketlerin bünyesinde bulunan birimler yetersiz
Her kurum günümüz de farkını ortaya koymak ve hedef kitlesine ulaşmak için yarış halinde. Geçmişten daha zorlu ve çetin geçen bu yarışta kurumların profesyonel yardımcıları olan pr ajansı kurumların tercih edilirliği konusunda çalışmalar yapmakta. İnternetin kullanım alanının gelişmesi ile küreselleşen dünya da her kurum ürününü pazarlama ve adını duyurmak adına markalaşmaya gitmiştir. Her kurum için
Ticaret dünyasında kurumsal kimliğini ön plana çıkarmak isteyen firmalar pr hizmetlerinden yardım almaktadır. Firmaların saygınlığının artması ve daha fazla tanınmışlık isteklerinin oluşmasına yardımcı olacak ortamlar pr ajansı hizmetleri ile çok kolay bir hale gelmektedir. Kolay olduğunun farkında olan firmalar başarılı bir pr ajansı hizmetlerinden yararlanmaların kendi imajı için oldukça büyük bir hamle olduğunun bilincinde olarak
Her kurum günümüz de farkını ortaya koymak ve hedef kitlesine ulaşmak için yarış halinde. Geçmişten daha zorlu ve çetin geçen bu yarışta kurumların profesyonel yardımcıları olan pr ajansı kurumların tercih edilirliği konusunda çalışmalar yapmakta. İnternetin kullanım alanının gelişmesi ile küreselleşen dünya da her kurum ürününü pazarlama ve adını duyurmak adına markalaşmaya gitmiştir. Her kurum için
Günümüzde pr kavramı önemli bir boyuta ulaşmıştır. Hem basın hem de halk bir arada yürütülmesi ile birlikte firmaların hedef pazarda büyüme istekleri daha kısa bir süre içerisinde gerçekleşmektedir. Pr ajansı pr kavramını şirketlere aşılayarak firmanın basın ve halkla ilişkilerinin daha kuvvetli bir hale dönüşmesine yardımcı olmaktadır. Bu sayede rakip firmalara oranla pr hizmetlerini alan firmalar