Günümüzün etkileşim anlamında en önemli mecrası kuşkusuz sosyal medya. Markalar sosyal medya platformlarında hedef kitlelerine direkt olarak dokunabilirler iken, iletişim faaliyetlerini çift yönlü bir strateji ile sürdürülebilir hale getirmektedirler. Sosyal medya birçok markaya iletişim, pazarlama ve reklamcılık anlamında ciddi fırsatlar yaratırken, kişisel anlamda markalaşma çabasında olan bireylere de hatırı sayılır imkanlar sunmakta. Kişisel markalaşma (personal
Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla
PR ajansı, gelişmekte olan ve gelişen şirketlere yardımcı olan bir tür iç departmandır. Gelişen teknoloji ve ulaşım ağı sayesinde bu tür ajanslara şirketler tarafından ihtiyaç duyulmaktadır. Bunun asıl sebebi ise markaların artık ülke içi satış platformlarından dışarıya çıkıp, geniş coğrafyalardaki kitlelere de satış yapmaya başlamasıdır. Bu satış ile birlikte de şirketlerin bünyesinde bulunan birimler yetersiz