Marka imajını geliştirmek veya sektördeki rakip firmalardan daha iyi bir konuma gelmeye odaklanan firmalar gerek halkla ilişkilerden gerek itibar yönetiminden önemli bir oranda istifade edebilirler. Bu araçlar zaman zaman taaruzi bazen de savunmacı yaklaşımlar olarak kullanılır. Mesela, firmanın çevrim içi itibarını korumak adına müşterilerden gelen olumsuz değerlendirmelerle uğraşıda veya firmayı kötü gösteren bir makalenin yayından
Online mecralarda marka olarak kalıcı bir itibar sahibi olmak istiyorsanız, son derece profesyonel hamleler ile ilerlemeniz gerekmektedir. Online platformlar hedef kitleniz ile direkt olarak iletişim kurmanızı sağladığı ve bu yönüyle size birçok fırsatı beraberinde getirdiği gibi, bu anlamda attığınız yanlış bir adımda da marka itibarınız açısından ciddi bir probleme dönüştürebilir. Bu duruma çok dikkat etmeli