İşyerlerinin Kovit-19’dan dolayı kapanmalarının üzerinden geçen bir yılı aşkın sürede günler, farklı dijital uygulamalar ve farklı hobiler deneyerek geçti, zira bunlar artık tahmin edilebilir dolayısıyla sıkıcı hale gelmişti. Her ne kadar reklamcılık salgının başlangıcında kapanmalar ve ekonomik istikrarsızlıkla biraz sarsılsa da çabuk toparlandı. Artık Amerika’da Reklamcılık, ilk kilitlenmelerin ve ekonomik istikrarsızlığın başlangıcında geçici bir aksama
Günümüzdemedya şirketleridevamlılık arz eder bir biçimdepersonel mevcutlarını azaltıyor, maaşlarını kısıyor, harekât faaliyetlerini askıya alıyor, hatta kapanıyorlarken halkla ilişkiler ve pazarlama uzmanları markalarını tanıtmak, hikâyelerini ulaştırmak için nereye gidecekler ne yapacaklar sorusu gündeme geliyor. Seçenekleri ne, yapacakları bir şey var mı acaba deniyor. Ülke genelinde CNN, ABC News, Conde Nast, CBS, NPR, FOX News, CBC, Meredith,
Halkla ilişkileri, kurumların ve işletmelerin gerek kendileri ve gerekse genel halk arasında karşılıklı fayda sağlayan ilişkiler kurmada harcadıkları gayretler silsilesi olarak tanımlayabiliriz. Halkla ilişkilerin amacı, esas itibariyle firmanın diğer işletmeler ve halk nezdinde itibarını iyileştirmek olup taraflar arasında etkili bir iletişimin yönetilmesini gerekli kılar. Halkla ilişkiler hangi seviyede olursa olsun; ister bir startup isterse orta
Firma sahipleri ya da yönetimin istemesi halinde PR uzmanlarının medya konusunda gösterdikleri çabaların etkinliğini ölçtükleri dönem geride kaldı. Bu dönemde sadece mecburiyetten bir ölçümleme yapılıyordu. Anılan devirde PR uzmanları, firmalarının kuytu bir köşesinde basın bültenleri kotarmaktan ve bu konuda ihtiyaçları gidermekten memnundular. O rahat az işle çok netice sağlayan günler sona erdi, artık başarı daha
GÜNÜMÜZ MEDYASINDA BAŞARILI OLMAYA GÖTÜREN 3 TEKNİK Eski Japon savaş sanatı AİKİDO, rakibinizin enerjisini direkt ona karşı kullanma esasına dayanıyor. Yüksek disiplin, sabır ve durum değerlendirmesi gerektiren unsurları içeren bu tekniği geliştirdikçe reaksiyon hızınız artıyor, bir sonraki hamle ve mücadelelerde daha etkin oluyorsunuz. Halkla ilişkiler içinde bu savaş sanatı felsefesi geçerli olup, hadiseyi özümserseniz uygulaması
Herkes için tek bir içerik üreten bu medya kavramı diğer insanlar içinde ek bir içerik olarak kullanılabilir. İzleyicileriyle özgün bir iletişim kurmayı sağlayan bu yeni kolaylığı birçok firma henüz çözmüş değil. Reklam görmek istemeyen, özgün hikâye peşinde koşan seyirciler için bu bir formül niteliğinde. O zaman görsel akıcı Dünya’da bu tür izleyicilerle konuşmanın yolu ne?
Halkla ilişkiler gerçekte güven sağlamadır. Ve Satıcıdan Satıcıya firmalarda bunu temin etmenin en iyi yolu müşteri basın bültenidir. Bir müşteri basın bülteni markaya birçok şekilde yardımcı olur: Üçüncü kişilere ürününüz ile ilgili iddialarınızın gerçek olduğunu sağlar Ürününüzün kullanım şeklini ilgi uyandıran ve bağlantılı bir şekilde seslendirir ve Müşterinin marka yetkisini, kendinizinkini yükseltmek için ödünç alır.
- 1
- 2