Bu aşağıda bahsedeceğimiz yollardan faydalanarak en iyi sanal toplantıları, sunumları ve sohbetleri daha kolay gerçekleştirebileceksiniz. Uzunca bir zaman önce başlayan ve halen devam eden Kovit-19 salgınında iletişim uzmanları olarak içgüdüsel bir şekilde artık video konferanslarının yüz yüze yapılan konferanslar gibi iş yapmadığının farkına vardık. Ancak burada kaçırdığımız bir şeyin olduğunu da samimiyetle ifade edelim, o
İletişim aracı olan medya esas olarak bilgi sunmak için kullanılıyor ve bu bağlamda medya haber medyası, sosyal medya ve web medyası olarak karşımıza çıkıyor. Lakin bu sınıflandırmayı kazanılan medya, paylaşılan medya ve sahip olunan medya olarak ta görmemiz bir o kadar mümkün. Basılı medya, televizyon, filmler ve video oyunları da modern medyanın örnekleri arasında bulunuyor.
Henüz idrak ettiğimiz bu yeni yıla kötü alışkanlıklarımızı 2020’de bırakarak yeni hedeflere, faydalı alışkanlıklar edinmeye karar verip doğru bir adımla atlamamız bizlere çok şey kazandıracaktır. Bu bahsettiğimiz konu hemen yılın başında kendimize hatırlatmamız gereken ve yıl boyunca mümkünse hiçbirinden taviz vermeden pratiğini yapmamız gereken yazma alışkanlıklarıdır. Gönül arzu eder ki aşağıdaki başlıkların altında yazılan kısa
İnsanların yaşamlarında ve firmaların iş yapma şekillerinde kovit-19 salgını büyük değişiklikler yarattı. Bu büyük küresel değişiklikle beraber geleneksel iletişim usulleri daha önce oynadığı rolden daha azını ortaya koymak durumuna düştü. Artık insanları biri biriyle iletişim kurmak, iş yapmak için İnsanların bir ofise gitmekten evden çalışmaya geçmesiyle birlikte, çoğu artık iletişim kurmak için daha ziyade dijital
2020 Senesinde başlayan kovit-19 salgını ve sosyal karışıklıklardan sonra, hiçbir anlamda, yöneticilerin rolü işyerinde olduğundan daha değerli hale gelmemişti. Kovit -19 salgın kargaşası döneminde, ayağı yere basan firmalar hem salgını yönetmede hem de çalışanlar arasında eşitliği tesis etme işlevlerinde yöneticilere daha fazla görev ve sorumluluklar yüklediler. Gallup, araştırma şirketi 2020 yazında 2019 senesinin Yılın Yöneticisi
Herhangi bir kuruluşun halkla ilişkiler ve pazarlama fonksiyonları arasında yaratıcı bir tansiyon ve hatta bir rekabet söz konusu olabilir. Bu bazen her iki ekibinde hak ettiği payı, özellikle bütçelerin kısıtlı olduğu, başarının zor elde edildiği dönemlerde, almak için girişecekleri mücadeleden kaynaklanabilir. Birimler arasındaki çatışma aslında daha derindir ancak görev ve sorumlulukları değişiklik arz eder. Kurumsal
Tek yönlü iletişim hızlı bir şekilde ortadan kalkma yolunda, zira kitle iletişimi ve reklam hedef kitleye ulaşmak için en iyi yol olarak artık görülmüyor. Dijital iletişim araçları bugünün uzaktan çalışma modelinin süper kahramanları oluyorlar. Artık Zoomsuz gerek Microsoft ekipleri gerekse diğer dijital sistemler firma çalışanları, işverenler, müşteriler, ajanslar arasındaki işbirliğini tesis etmesi düşünülemiyor. Şayet zamana
İnternetin gelişimiyle birlikte ikna edici içerik üretiminde ve paylaşılmasında önemli bir artış oldu. Önceleri insanlar arasında eğlenceli bir bilgi ve fikir paylaşımı olarak başlarken daha sonra firmaların, markaların iş dünyasındaki kilit pazarlama araçlarına yavaşça dönüştü. Hazırladığınız içeriklerin özellikle çok deneyimli konu hakkında geniş bilgi sahibi insanlara sunarken dikkatli olunması icap ediyor ve yapacağınız ufak bir
Bir marka doğru içerik pazarlama stratejisi seçtiğinde müşterilerinin ve ziyaretçilerinin içeriklerle ilgilenme, etkileşime girme ihtimali artıyor. Pazarlama ekipleri içerik pazarlaması, reklam ve değişik yöntemleri veya unsurları olan satışı artıran kolaylıklara bütçelerinin yaklaşık üçte birini harcıyorlar. Bu bakımdan hedef kitlelerine yönelik yaptıkları bu çalışmaların doğru olduğundan emin olmak istiyorlar. Halen elde bulunan içerik yaratma stratejisi gelecek
Firmaların halkla ilişkiler ve pazarlama bölümleri uzun bir zamandır düşünce liderliğini ana gayretlerinden biri olarak kullanmaktadır. Zira firmaların büyümelerini temin ve sürdürmeleri için fikir üretmeleri açısından düşünce liderliği oldukça iyi bir adres. Ancak düşünce liderliği içerik üretimi ve bunun pazarlamasından çok farklıdır. Her ne kadar aralarında benzerlikler varsa da düşünce liderliği şirketlerinin farklı olarak, firmayı
- 1
- 2