04 Eylül 2024 Çarşamba / Published in PR Blog
Dünyanın dört bir yanından farklı sektörlerdeki iş insanlarını bir araya getiren CEO Clubs Network tarafından bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenlenecek Burj CEO Uluslararası İş Zirvesi ve Ödül Töreni, küresel iş dünyasından yüzlerce ismi buluşturacak. “Kıtaları Birleştiriyor, Mükemmelliği Kutluyoruz” sloganıyla, 23 – 24 Ekim 2024 tarihlerinde Raffles Hotel İstanbul’da gerçekleştirecek olan Burj CEO Uluslararası İş
29 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Türkiye’de sanat ortamının gelişimine katkıda bulunmak, genç sanatçıların eğitimini desteklemek, uluslararası platformlarda Türkiye’nin sanatçılarıyla yer almasını sağlamak amacıyla faaliyetlerini sürdüren İyilik İçin Sanat Derneği, Aysun Telli’nin eserlerini yaz mevsiminin büyüleyici atmosferinde Bodrum’da sanatseverlerle buluşturdu. Evrensel bir değer olan sanatın daha geniş kitlelere yayılması amacıyla proje geliştirmeye devam eden İyilik İçin Sanat Derneği, Aysun Telli’nin doğanın
26 Ağustos 2024 Pazartesi / Published in PR Blog
Türkiye’nin öncü yatırım şirketlerinden Ata Yatırım, Ağustos 2024 Strateji Raporu’nda ‘dayanıklılık testi’nden geçildiğini vurgularken, ekonomideki yavaşlama ve artan işsizlik oranlarının önümüzdeki dönemde dikkatle izlenmesi gereken riskler arasında yer aldığına işaret etti. Ata Yatırım’ın en beğendiği şirketler Migros, Sabancı Holding, Şok Marketler, Tüpraş, Turkcell, Ülker, Aksa Enerji, Alarko Holding, Bim, Tav Havalimanları ve Tofaş olarak açıklandı.
23 Ağustos 2024 Cuma / Published in PR Blog
Her biri el emeği tasarımlarıyla geniş bir ürün yelpazesi sunan  Haral Design, ikat kumaştan tasarlanan kaftanların, işlemelerle zenginleştirilmiş şapkaların, çantaların ve şık takıların yer aldığı yeni koleksiyonunu Brandroom Yalıkavak Marina mağazasında tanıttı. Yaşamın her alanında kullanılan nesnelerin pek çok emekle üretildiği, her detayda ince bir özenin saklandığı geçmişin parçalarını günümüze kazandıran Haral Design, Brandroom Yalıkavak
15 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Sektörünün lider markası Pınar Süt, marka stratejisinin odağında gördüğü sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor. Üretim tesislerinde gerçekleştirilen geri dönüşüm çalışmalarıyla 12.579 ağacın kesilmesini önleyen Pınar Süt, 2023 yılı içerisinde 225.507 kilogram sera gazı azaltımı sağladı. “Nesillerin Sağlığı Nesillerin Yarını” idealiyle Türkiye ekonomisine, topluma ve çevreye değer katmayı sürdüren Pınar Süt, Ar-Ge merkezinin geçen sene gerçekleştirdiği
15 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Boya sektöründe müşterilerine en yenilikçi ürün ve çözümleri sunan DYO, her yıl düzenli olarak arttırdığı Ar-Ge yatırımlarının meyvesini almayı sürdürüyor. T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı onaylı verilere dayanılarak hazırlanan Türkiye Ar-Ge 250 Araştırması’nda DYO, bu yıl da sektörün en iyi rakamlarını elde etti. DYO Boya, Ekonomi ve İş Dünyası Portalı Turkishtime’ın hazırladığı, Türkiye’de Ar-Ge harcamalarına
15 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Ulusal ve uluslararası arenada PR, reklam, sosyal medya ve etkinlik hizmetleri vererek, müşterilerine 360 derece iletişim danışmanlığı sağlayan Manifesto, yeni yaşını Bosphorus Palace Hotel’de kutladı. Bosphorus Palace Hotel’de gerçekleşen bu özel kutlama, Manifesto’nun yöneticileri ile çalışanlarını bir araya getirdi. Yeni yaş kutlamasında konuşma gerçekleştiren Manifesto İletişim Grubu CEO’su Selin Bozkurt, “Ekonomik ve siyasal konjonktürdeki gelişmeleri
12 Ağustos 2020 Çarşamba / Published in PR Blog
GÜNÜMÜZ MEDYASINDA BAŞARILI OLMAYA GÖTÜREN 3 TEKNİK Eski Japon savaş sanatı AİKİDO, rakibinizin enerjisini direkt ona karşı kullanma esasına dayanıyor. Yüksek disiplin, sabır ve durum değerlendirmesi gerektiren unsurları içeren bu tekniği geliştirdikçe reaksiyon hızınız artıyor, bir sonraki hamle ve mücadelelerde daha etkin oluyorsunuz. Halkla ilişkiler içinde bu savaş sanatı felsefesi geçerli olup, hadiseyi özümserseniz uygulaması
28 Temmuz 2020 Salı / Published in PR Blog
Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla
14 Temmuz 2020 Salı / Published in PR Blog
Birçok şirket Kovit salgını sırasında reklam bütçelerini askıya alarak kendilerine göre en iyi yolu seçtiler ve ayrıca halkla ilişkiler bütçelerini de kıstılar. Ancak bu yaklaşım ve hareket tarzının sonunda kendilerini büyük bir yanlışın içinde buldular. Kabul edelim; satış işi salgın öncesi gibi değil, ancak şu anda şöyle bir gerçekte var: bugün pazarlama ve halkla ilişkiler