Türkiye’nin en köklü boya üreticisi DYO, 70’inci kuruluş yıldönümü dolayısıyla İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ile “Hatıra Ormanı Protokolü” imzalayarak İzmir Buca’daki Belenbaşı Köyü Mevkii’nde fidan dikimi gerçekleştirdi. DYO 70. Yıl Hatıra Ormanı adına gerçekleştirilen fidan dikimi etkinliğine Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Feyhan Yaşar ve DYO Genel Müdürü M. Mutlu Uysal ile yöneticiler katıldı. Dikilen
“Hayatımda hep insanımızı, ülkemizi düşündüm. Toplumun gelişmesini, refah içinde kalkınmış bir vatan yaratmaya katkıda bulunmayı istedim.” Selçuk Yaşar Türkiye’de boya ve tarıma dayalı sanayinin öncüsü olan, vizyonuyla, girişimleriyle, sivil toplum çalışmalarıyla silinmez izler bırakan duayen sanayici Selçuk Yaşar, vefatının birinci yıl dönümünde kabri başında ve kurucusu olduğu ilk şirket olan DYO Boya Fabrikaları’nda düzenlenen törenlerle
DYO’nun dış cephe boyası Akromax Suprema, binaları dış etkenlere karşı koruma altına alıyor. Güneş ışınları, nem ve suya dayanıklı Akromax Suprema, özel içeriği sayesinde kirlenmeyi azaltıyor, renk solmalarına karşı koruma sağlıyor. Türkiye’nin en köklü boya üreticisiDYO, 70 yıllık Ar-Ge birikimini ipek mat görünümlü dekoratif son kat dış cephe boyası Akromax Suprema ile kullanıma sundu. Akromax
DYO ve AURA İstanbul iş birliğiyle, bu yıl “Küçük Ayasofya ve Çevresi Kentsel Tasarım Atölyesi” teması altında 4’üncüsü düzenlenen AURA Crea’da, “ARA-YÜZ” projesi birinciliğe layık görüldü. DYO ve İstanbul Mimarlık ve Şehircilik Araştırmaları Akademisi – AURA İstanbul iş birliğiyle düzenlenen AURA Crea: Küçük Ayasofya ve Çevresi Kentsel Tasarım Atölyesi’nin kazananları, proje sunumları ve jüri değerlendirmelerinin
DYO, 3. Uluslararası Araştırma-Geliştirme ve Tasarım Konferansı (RDCONF) ’nda Dilovası ArGe Merkezi olarak “Use of Antimicrobial Opaque Polymers In Water-Based Paints” projesi ile “The Best Sector Project” kategorisinde ve Çiğli ArGe Merkezi olarak “Biobased Alkyd Acrylic Hybrid Core Shell Approach” projesi ile “The Most Innovative Science-Based Project” kategorisinde birincilik ödülleri aldı. ARGEMİP tarafından desteklenen ve
Sınırsız renk seçeneği sunan Renk Pınarı’yla DYO, Pantone tarafından 2024 yılı için şefkat ve huzurun rengi olarak belirlenen Peach Fuzz’ın tonlarını tüketiciyle buluşturuyor. Her Aralık ayı sonunda, yeni yılın rengini belirleyen küresel renk otoritesi Pantone, 2024 için “Peach Fuzz”ı seçti. Besleyici, güncel, narin ve kadifemsi olarak tarif edilen bu ton, dokunsal karakteriyle ön plana çıkıyor.
Türkiye’nin en köklü boya üreticisi DYO, Cumhuriyet’in 100. yılını, İzmir Çiğli’de ve Kocaeli Dilovası’ndaki fabrikalarında, çalışanları ve ailelerinin katılımıyla düzenlenen etkinliklerle kutladı. Etkinliklerde, Yaşar Topluluğu’nun 78., DYO Boya Fabrikaları’nın 69. Kuruluş yıl dönümleri de kutlanırken Kıdem Onurlandırma Töreni’nde Yaşar Topluluğu’nda 5 ila 30 kıdem yılını dolduran çalışanlara sertifikaları takdim edildi. DYO’nun İzmir Çiğli fabrikasında
Türkiye’nin yerli ve milli boya markası DYO Boya, Cumhuriyet’in 100. Yılı şerefine, bu kutlu günü daha da unutulmaz kılmak için Cumhuriyet Renkleri Kartelası’nı lanse etti. Türk boya sektörünün öncü şirketi DYO Boya, Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. Yılını daha da unutulmaz kılmak için “DYO Cumhuriyet Renkleri Kartelası”nı hazırladı. Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluş adımlarında önemli yere sahip anlar, mekanlar
Türkiye’nin en köklü ve yerli boya üreticisi DYO Boya, Massiveline Su Bazlı Ahşap Verniği ile yaz aylarında sıcak ve nemli havaya karşın ahşabın doğal rengini bozmadan koruma sağlarken, Massiveline Tik Yağı ile de UV dayanımı ve su direnci kazandırıyor. Türk boya sektörünün öncü şirketi DYO Boya, Massiveline Serisi ile yaz aylarında ahşaplar için çözüm kaynağı
Türkiye’nin en köklü ve yerli boya üreticisi DYO Boya, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından 17’nci kez yayınlanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları” listesinde boya sektörünün en değerli markası oldu. Türk boya sektörüne kazandırdığı ilkler ve yenilikçi yaklaşımıyla göz dolduran DYO Boya, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 17’nci kez yayınladığı “Türkiye’nin En Değerli Markaları”