İletişim aracı olan medya esas olarak bilgi sunmak için kullanılıyor ve bu bağlamda medya haber medyası, sosyal medya ve web medyası olarak karşımıza çıkıyor. Lakin bu sınıflandırmayı kazanılan medya, paylaşılan medya ve sahip olunan medya olarak ta görmemiz bir o kadar mümkün. Basılı medya, televizyon, filmler ve video oyunları da modern medyanın örnekleri arasında bulunuyor.
İmajlarını ve itibarlarını güçlendirmek isteyen şirketler için en önemli konulardan bir tanesi, medya iletişimi ve medya ile ilişkilerini güçlendirmektir. Medya ile, daha spesifik olursak gazeteciler ile iletişimlerini güçlü tutan markaların medyada yer alma şansları da o kadar yüksek olur. Medya iletişimi, markanın anahtar mesajlarını hedef kitleye doğru bir şekilde ileterek şirkete değer katan bir halkla
GÜNÜMÜZ MEDYASINDA BAŞARILI OLMAYA GÖTÜREN 3 TEKNİK Eski Japon savaş sanatı AİKİDO, rakibinizin enerjisini direkt ona karşı kullanma esasına dayanıyor. Yüksek disiplin, sabır ve durum değerlendirmesi gerektiren unsurları içeren bu tekniği geliştirdikçe reaksiyon hızınız artıyor, bir sonraki hamle ve mücadelelerde daha etkin oluyorsunuz. Halkla ilişkiler içinde bu savaş sanatı felsefesi geçerli olup, hadiseyi özümserseniz uygulaması