2020, Beklenmedik ve çarpıcı bir şekilde pazarlamacıların da nasiplerini aldıkları çılgın kötü bir yıl oldu. Aşağı yukarı 10 yıllık bir büyümenin ardından birçok pazarlamacılar tüm stratejilerinde fiyatların yükseldiği dönemde ufak değişiklikler yaptılar. 2020, tüm moda eğilimlerini, stratejileri ve tüketici sezgilerini alt üst ettiğinde artık düşünce tarzında çarpıcı bir değişikliğe gidilmesinin gerekli olduğu hep birlikte görüldü.
İşyerlerinin Kovit-19’dan dolayı kapanmalarının üzerinden geçen bir yılı aşkın sürede günler, farklı dijital uygulamalar ve farklı hobiler deneyerek geçti, zira bunlar artık tahmin edilebilir dolayısıyla sıkıcı hale gelmişti. Her ne kadar reklamcılık salgının başlangıcında kapanmalar ve ekonomik istikrarsızlıkla biraz sarsılsa da çabuk toparlandı. Artık Amerika’da Reklamcılık, ilk kilitlenmelerin ve ekonomik istikrarsızlığın başlangıcında geçici bir aksama
Kovit-19 salgını sırasında birçok insanın şu veya bu şekilde işlerini kaybetmeleri nedeniyle toplumun bilinen ve kıymetli bir destekçisi olma durumu inanılmaz değerli hale geldi. Bazı önemli olayların ve artan farklılaşmalara ve işyerinde katılımcılığa götüren şey bilinç düzeyindeki yükselme olmuştur. Y ve Z Kuşaklarının markaların sosyal sorumluluk (CSR) projelerine verdikleri önemi daha önce bahsetmiştik. Göstergeler bunun