SAHİP OLDUĞU AR – GE MERKEZİYLE DYO, TÜRKİYE BOYA SEKTÖRÜNÜN ÖNCÜ MARKASI

/ / Manifesto Blog

Türkiye’nin en köklü boya üreticisi DYO, Ar – Ge Merkezi ile 2020 yılı Ar – Ge Harcamalarına Göre En Büyük ilk 250 Şirket arasında 67’nci sırada yer aldı. DYO, yıllık cirosunun yüzde 2,5’ini Ar – Ge faaliyetlerine ayırarak geliştirdiği ürünlerle sektörde öncü rol oynuyor.

Türkiye kimya sektöründe ilk Ar – Ge Merkezi Belgesi alan marka olan DYO, Turkishtime tarafından gerçekleştirilen Ar-Ge 250, 2020 Yılı Verileriyle Türkiye’nin En Çok Ar-Ge Harcaması Yapan Şirketleri” araştırması kapsamında alanında birçok başarıya imza attı.

DYO, 2020 yılı En Çok Ar – Ge Harcaması Yapan İlk 250 Şirket arasında 67’nci, 2020 yılı Ar- Ge Merkezinde Yürütülen Proje Sayısına Göre İlk 100 içinde 6’ncı ve 2020 yılı Ar – Ge Merkezinde Alınan Marka Sayısına Göre İlk 50 marka arasında 20’nci sırada yer aldı.

Cironun %2,5’i Ar – Ge’ye…

İnovasyon çalışmalarıyla fark yaratan, katma değerli ürünleri pazara sunmayı hedefleyen DYO, “Sürekli İyileştirme” ve “Dijital Dönüşüm” konularına odaklanıp Türkiye’nin en başarılı Ar-Ge Merkezlerinden birine sahip olarak Ar – Ge gücünü, yeni nesil teknolojilerle inovatif ürünler tasarlamak için kullanıyor.

Her yıl elde ettiği cironun yüzde 2,5’ini Ar – Ge’ye ayıran Türkiye’nin en köklü boya markası DYO, üretim yaptığı tüm ana ve alt sektörlerde payını artırarak,  yerli ve milli marka olmanın verdiği sorumlulukla ülkemize katkıda bulunmaya devam ediyor.