Türkiye’nin en köklü ve yerli boya üreticisi DYO, oto tamir boyalarında 70 bin renk seçeneğiyle ustalara hızlı, kaliteli ve güvenli renkler sunarken güçlü AR-GE alt yapısı ve teknik desteği ile de tüketicilere istenilen rengi sağlayabiliyor.
Türk boya sektörünün öncü şirketi DYO, oto tamir boyaları çerçevesinde mix makinesiyle 70 bin renk üreterek tüketicilere istediği rengi yapabilme olanağı sunuyor.
Hasarlı araçlarda kullanılacak olan boyaların orijinal renge uyumlu olacak zenginlik ve çeşitlilikte olması önem taşıyor. Renk, otomobile karakteristik bir yapı kazandırıyor. Bu noktada DYO, zengin renk seçenekleri ve geniş ürün gamı ile otomobil sahiplerine büyük avantaj sağlıyor.
Aynı zamanda güçlü Ar – Ge alt yapısı sayesinde Macunlar, Astarlar, Son Katlar, Vernikler, Tinerler, Sertleştiriciler ve Yardımcı Ürünler olmak üzere sektöre sunduğu ürünlerle DYO, müşterilerine her alanda hizmet verebiliyor.
Amerika’da Mavi ve Kırmızı, Asya’da Parlak Kırmızı ve Zarif Renkler
Günümüzde otomobil alırken tüketicilere sunulan renk çeşitliliği, pek çok tüketicinin öncelikli karar verme kriterlerinden biri olarak öne çıkıyor. Dolayısıyla tüm otomotiv markaları için renk çeşitliliği, zorunluluk haline geldi.
Yapılan araştırmalara göre beyaz renk hala kullanıcılar tarafından en çok tercih edilen renk olmakla birlikte, bu rengi siyah, gri ve gümüş renkleri takip ediyor. Amerika’da mavi ve kırmızı tercihler hakim olurken Asya Pasifik’te parlak kırmızı ve zarif renklerin daha fazla tercih edildiği görüldü.
Küçük Araçlarda Gümüş ve Gri, SUV’larda Kahverengi
Geçen sene Asya Pasifik için dengeli ve sıcak renklere doğru evrilmeye başlarken Avrupa kıtasında metalik menekşe gibi renk paletleri yaygınlaşmaya başladı. Kuzey Amerika’da ise gelişen ve değişen teknolojiyle birlikte özel efektli yeni renkler tercih edilir oldu. Küçük otomobillerde daha çok efektlerle süslenmiş gümüş ve gri tonları tercih edilirken SUV tarzı araçlarda kahverengi tercih edilir hale geldi.
Renk Tercihinde Belirleyici Unsurlar…
Yenileyici bir enerji arayanlar için yeşil, doğa ve dünyaya bağlı insanlar için kahverengi, uyumu, sakinliği tercih edenlerle deniz tutkunları için mavi, yaratıcı, orijinal ve sanatçı ruhlu olanlar için turuncu, tutkulu, kararlı ve duygusal insanlar için kırmızı, özgüveni yüksek, cesaretli ve fark edilmeyi sevenler için sarı, masumiyet ve dürüstlük temelli insanlar içinse beyaz renk, otomobil tercihinde belirleyici unsur oldu.