Firma sahipleri ya da yönetimin istemesi halinde PR uzmanlarının medya konusunda gösterdikleri çabaların etkinliğini ölçtükleri dönem geride kaldı. Bu dönemde sadece mecburiyetten bir ölçümleme yapılıyordu. Anılan devirde PR uzmanları, firmalarının kuytu bir köşesinde basın bültenleri kotarmaktan ve bu konuda ihtiyaçları gidermekten memnundular. O rahat az işle çok netice sağlayan günler sona erdi, artık başarı daha
Kovit-19 salgını sırasında birçok insanın şu veya bu şekilde işlerini kaybetmeleri nedeniyle toplumun bilinen ve kıymetli bir destekçisi olma durumu inanılmaz değerli hale geldi. Bazı önemli olayların ve artan farklılaşmalara ve işyerinde katılımcılığa götüren şey bilinç düzeyindeki yükselme olmuştur. Y ve Z Kuşaklarının markaların sosyal sorumluluk (CSR) projelerine verdikleri önemi daha önce bahsetmiştik. Göstergeler bunun
Dijital PR, marka, kurum veya kişilerin sosyal medya platformları ve web siteleri aracılığıyla hedef kitlelerine ulaşabilmeleri ile gerçekleştirilir. Dijital dünyanın hayatımızın bir parçası olması sonucunda gelişen bu kavram, sanal halkla ilişkiler çalışmalarını ifade etmek için kullanılır. Hem müşterilerinin hem de potansiyel alıcılarının yalnızca birkaç tık uzağında bulunan markalar, artık Dijital PR’a yönelik stratejiler geliştirmek zorundadır.
GÜNÜMÜZ MEDYASINDA BAŞARILI OLMAYA GÖTÜREN 3 TEKNİK Eski Japon savaş sanatı AİKİDO, rakibinizin enerjisini direkt ona karşı kullanma esasına dayanıyor. Yüksek disiplin, sabır ve durum değerlendirmesi gerektiren unsurları içeren bu tekniği geliştirdikçe reaksiyon hızınız artıyor, bir sonraki hamle ve mücadelelerde daha etkin oluyorsunuz. Halkla ilişkiler içinde bu savaş sanatı felsefesi geçerli olup, hadiseyi özümserseniz uygulaması
Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla