Herhangi bir kuruluşun halkla ilişkiler ve pazarlama fonksiyonları arasında yaratıcı bir tansiyon ve hatta bir rekabet söz konusu olabilir. Bu bazen her iki ekibinde hak ettiği payı, özellikle bütçelerin kısıtlı olduğu, başarının zor elde edildiği dönemlerde, almak için girişecekleri mücadeleden kaynaklanabilir. Birimler arasındaki çatışma aslında daha derindir ancak görev ve sorumlulukları değişiklik arz eder. Kurumsal
Firmaların halkla ilişkiler ve pazarlama bölümleri uzun bir zamandır düşünce liderliğini ana gayretlerinden biri olarak kullanmaktadır. Zira firmaların büyümelerini temin ve sürdürmeleri için fikir üretmeleri açısından düşünce liderliği oldukça iyi bir adres. Ancak düşünce liderliği içerik üretimi ve bunun pazarlamasından çok farklıdır. Her ne kadar aralarında benzerlikler varsa da düşünce liderliği şirketlerinin farklı olarak, firmayı
Sektörün iki yüzün üzerinde deneyimli derin bilgi ve tecrübe sahibi uzmanlarıyla yapılan görüşmeler 2021 için izlenmesi gereken yolların, eğilimlerin dile getirilmesini ortaya koydu. Malum sektör 2019 yılına büyük bütçelerle ve güçlü bir şekilde girmişti. Ancak Covid-19 salgını 2020 yılında pazarın mevsimsel profesyonellerini hazırlıksız ve savunmasız yakaladı. Satışlar düştü, reklamlar azaldı marka sadakati çok daha rekabetçi
Gerçek zamanlı pazarlama (Real-time marketing) olarak adlandırılan olgu aslında yeni bir kavram değil. Bu kavramın günümüzde çok daha popüler hale gelmesinin ve markaların pazarlama aksiyonlarına direkt olarak dahil olmasının nedeni ise çok açık. Sosyal Medya. Sosyal medyanın ortaya çıkışı ile birlikte markalar hedef kitleleri ile doğrudan temasa geçebiliyor ve hedef kitleleri ile anlık olarak konuşabilme