Birleşik Krallık Teknoloji Kurulu’nun yaratıcı endüstriler danışmanı Jeremy Silver British Council işbirliği ile bu yıl dokuzuncusu gerçekleştirilen İnteraktif Pazarlama Zirvesi kapsamında 11 Eylül Perşembe günü Türkiye’ye geliyor. Dijital medya danışmanlığı ve girişimcilik konusunda uzmanlaşmış isimler arasında yer alan eğlence sektörüne gerçek zamanlı analizler üreten Semetrics isimli şirketin Yönetim Kurulu Başkanlığını yürüten Jeremy Silver, zirvede ‘’Dijital
Dünya Çapında 450 Milyondan Fazla Kullanıcıya Sahip Mobil Uygulama Shazam, İPZ’14 Kapsamında Türkiye’ye Geliyor! Türkiye’nin en köklü dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi, Dünya çapında 450 milyondan fazla kullanıcısı bulunan ve dinletilen müzikten şarkının ismi, albümü ve sanatçısı gibi bilgilere sadece 5- 10 saniye aralığı gibi kısa bir sürede ulaşarak dünya çapında ses getiren uygulama
M2M ve akıllı teknolojilere uyum danışmanı Daniel Obodovski İPZ’14’le Türkiye’ye geliyor. İPZ’14’te Makineler Makinelerle Konuşuyor! Türkiye’nin en köklü dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi, ‘’Makineler Arası İletişim’’ M2M ve akıllı cihaz teknolojisi danışmanı Daniel Obodovski’yi ağırlıyor. ‘’The Silent Power: Internet Of Things’’ kitabının da yazarları arasında yer alan Daniel Obodovski, gelecek 10 yılın parlayan teknolojisi
Türkiye’nin en köklü dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi, dokuzuncu yılında “Dijital öldü. Yaşasın Dijital” temasıyla pazarlama dünyasına tersten bir bakış atıyor. Türk Telekom ve TTNet ana sponsorluğunda 11 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek İPZ’14 makinelerin makinelerle konuştuğu yeni dönemde pazarlama profesyonellerini yeni dijital yaşam biçimi ile tanıştıracak. Türkiye’nin en büyük ve en
PR, etkinlik ve reklam disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto İletişim Grubu, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da, Türkiye’nin en büyük ve en köklü İnteraktif Pazarlama Zirvesi IPZ’nin stratejik ortakları arasında yer aldı. Tüm paydaşlarına değer katmayı kendisine görev edinen, medya, şirketler, hizmet sağlayıcılar ve toplum arasında önemli bir hizmet
Türk interaktif pazarlama sektörünün gelenekselleşen buluşması İnteraktif Pazarlama Zirvesi, 2012 yılında sektörün en sıcak konularından biri olan gamification’ı (oyunlaştırma) gündemine taşıyor ve bu konuda dünyanın sayılı uzmanlarından biri olarak gösterilen Kevin Tucker’i ağırlıyor. Dünyanın önde gelen oyunlaştırma firmalarından Badgeville’in yapımcılarından biri olan Tucker, İPZ’12’de, global markaların oyunlaştırma yöntemi ile nasıl güçlü pazarlama değerleri yakalayacağını ve