İPZ’12′De İnteraktif Pazarlama Dünyasının Yeni Yüzü GAMIFICATION İle Tanışın

/ / Manifesto Blog

Türk interaktif pazarlama sektörünün gelenekselleşen buluşması İnteraktif Pazarlama Zirvesi, 2012 yılında sektörün en sıcak konularından biri olan gamification’ı (oyunlaştırma) gündemine taşıyor ve bu konuda dünyanın sayılı uzmanlarından biri olarak gösterilen Kevin Tucker’i ağırlıyor. Dünyanın önde gelen oyunlaştırma firmalarından Badgeville’in yapımcılarından biri olan Tucker, İPZ’12’de, global markaların oyunlaştırma yöntemi ile nasıl güçlü pazarlama değerleri yakalayacağını ve Türkiye’nin gelişen pazarına oyunlaştırmanın katkılarını anlatacak.

Türkiye’de İnteraktif Pazarlama sektörünün gelişmesinde kilit rol oynayan ve bu yıl yedincisi düzenlenen

İPZ’12, dijital pazarlama alanının en yeni konularından gamification’ı (oyunlaştırma) mercek altına alıyor. İnteraktif pazarlama dünyasının yeni trendi oyunlaştırma, kullanıcılarına sanıldığı gibi bir oyun deneyiminin dışında oyunlardan esinlenerek hazırladığı davranış yönetimi teknikleri sunuyor. Kullanıcıların web sitelerinde ve aplikasyonlarda kullandıkları aksiyonları merkez alarak yeni bir yönetim rotası oluşturan bu yeni pazarlama dalı, markaların dünya pazarında yer alabilmelerinin son yıllardaki en etkili yolu olarak görülüyor.

İPZ’12 kapsamında dünya çapında birçok markayla oyunlaştırma alanında çalışan ve hali hazırda bu alanda dünyanın en ünlü şirketlerinden biri olan Badgeville’de Yapımcı olarak görev alan Kevin Tucker da ‘oyunlaştırma’nın pazarlama alanında kullanılış biçimini ve başarı öykülerini aktaracak. Samsung, American Express gibi markaların ve Dr. Mehmet Öz’ün kullanıcıları motive etme yöntemleri ve nasıl etkileşim sağladıkları da yine oyunlaştırma uzmanı Tucker’ın paylaşacakları arasında yer alıyor.

Dijital pazarlama uzmanları İPZ’12’de buluşuyor

Türkiye’de interaktif ekonomi ve pazarlamanın kalbinin atacağı İPZ’12, Kevin Tucker’ın yanı sıra interaktif pazarlamanın dünya çapındaki birçok uzmanını ağırlayacak. Viacom Media Global Dijital Medya yöneticisi Aaron Harmon, sosyal medyayı fetheden Instagram’ı masaya yatıran R/GA ajansının içerik stratejisti Kristen Jay Watts, Socailbakers Kurucu Ortağı Lukas Maixner, sosyal paylaşım ağları üzerinden iş geliştirme planlamaları üzerine hizmet veren Socialflow’un Başkan Yardımcısı Gilad Lotan ve önemli Türk markaların temsilcileri interaktif dünyada yaşanan son gelişmeleri İPZ’12 sahnesine getirecek.

İnteraktif pazarlama zirvesinin yaramaz çocuğu “İPZ Youth” da, bu sene, gençlerin değişen medya tüketim alışkanlıkları açıklanacak. Gençlik pazarını araştırmalarla irdeleyen ikinci günde 400 seçilmiş genç de İPZ oturumlarından yararlanacak. Pek çok etkinliğin yer alacağı  İPZ’12 Fuarı’nda katılımcıları farklı deneyimler bekliyor olacak.