Kovit-19 salgını sırasında birçok insanın şu veya bu şekilde işlerini kaybetmeleri nedeniyle toplumun bilinen ve kıymetli bir destekçisi olma durumu inanılmaz değerli hale geldi. Bazı önemli olayların ve artan farklılaşmalara ve işyerinde katılımcılığa götüren şey bilinç düzeyindeki yükselme olmuştur. Y ve Z Kuşaklarının markaların sosyal sorumluluk (CSR) projelerine verdikleri önemi daha önce bahsetmiştik. Göstergeler bunun
Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla
Araştırmalar bu konuda verilen mücadeleyi, değişiklikleri ve iyimserliği su yüzüne çıkarıyor. Halkla ilişkiler Kovid-19 salgını sırasında mesajlaşmayla boğuştu, ancak yapılan çalışmalar halkla ilişkilerin iş ilişkilerindeki işbirliklerini ve birim içi iletişimi geliştirdiğini gösterdi. İnsanlık, 2001 Eylül ikiz kuleler terör saldırısının ardından hava taşımacılığında büyük zarar gördü. Bu krizin 7 yıl sonrasında gelen 2008 durgunluğunda ise özellikle