Sabancı Üniversitesi MBA Kulübü’nün ilk kez düzenlediği “Executive Insights” söyleşi dizisinin ilk konuğu olarak öğrencilerle bir araya gelen Unico Sigorta Genel Müdürü Cenk Tabakoğlu, “Mavi Okyanus” stratejisini uyguladıklarını belirterek sürekli olarak yeni fikirler ve ürünler geliştirmeye çalıştıklarını dile getirdi.
Unico Sigorta Genel Müdürü Cenk Tabakoğlu, Sabancı Üniversitesi MBA Kulübü’nün “Executive Insights” söyleşi dizisinin ilk konuğu olarak iş hayatındaki deneyimlerini öğrencilerle paylaştı.
İş dünyasının genç yöneticilerinden Cenk Tabakoğlu, söyleşi çerçevesinde iş hayatına dair bilgiler aktardıktan sonra elementer sigorta alanında faaliyet gösteren Unico Sigorta’nın kuruluş ve markalaşma sürecini anlattı.
Mavi Okyanus Stratejisi Unico Sigorta’da
Unico Sigorta’yı mücadeleci, en iyi müşteri deneyimi ve süreci sunan, karar vermede ve uygulamada hızlı, cesur, güvenilir ve enerjik bir şirket olarak tanımlayan Cenk Tabakoğlu, “Mavi Okyanus / Blue Ocean” stratejisini uygulamaya özen gösterdiklerini belirterek yeni fikirler ve ürünler geliştirmeye çalıştıklarının altını çizdi.
Tabakoğlu: “İyiler çok hızlı bir şekilde ayırt edilmeli, yeni fikirlere açık olunmalı”
Katılımcılara da önerilerde bulunan Cenk Tabakoğlu, “Şirket içinde iyi insanları çok hızlı bir şekilde ayırt etmeniz gerekir” dedi. Katılımcılara geliştirdikleri projelere körü körüne bağlanmamaları gerektiğini belirten Tabakoğlu, projelerde değiştirilmesi gereken noktaların çıkabileceğini ve bu noktada yeni fikirlere açık olmaları gerektiğini söyledi.
Sektörde hem kurumsal hem de bireysel müşterileri adına %100 müşteri memnuniyeti hedefiyle yola çıkan Unico Sigorta; yangından otoya, sorumluluktan mühendisliğe, nakliyattan tarıma ve alacak sigortasına kadar birçok farklı branştaki ürün gamı ve uygun fiyat politikası doğrultusunda acenteleriyle el ele yürüyor.