Aktif yaşamı destekleyen kaliteli, bilime dayalı, yenilikçi gıda takviyesi ailesi EasyVit’in Yönetici Ortağı Mehmet Erden Kutsal, OTC pazarı ve EasyVit’in ürün çeşitliliğiyle ilgili bilgilendirmede bulundu.
Balık Yağı ve Propolisi Birleştiren İnovasyon; EasyFishoil Propolis
Norveç’te Concordix teknolojisinin Türkiye haklarını satın alarak EasyFishoil’i Türkiye pazarına sunmaya başladıklarını belirten EasyVit Yönetici Ortağı Mehmet Erden Kutsal, şunları aktardı: “Hepimizin çocukluğumuzdan bildiği balık yağı tadı ve kokusu, bizleri yenilik aramaya yöneltti. Biz de yeniliği Norveç’te bulduk. Concordix teknolojisi sayesinde balık yağı, hava almayan tekli ambalajlarda, çiğnenebilir ve şekersiz bir şekilde üretiliyor. Bugün, EasyFishoil, Norveç’te üretilen bir Türk markasıdır. Pazarda EasyFishoil’in yanı sıra balık yağı + Beta Glukan, A, C ve D vitamini içeren EasyFishoil Beta Glukan, balık yağı + B vitaminleri, Kolin ve Folik Asit içeriğine sahip EasyFishoil Q, balık yağı + multivitamin içeren EasyFishoil Multi, doğal limon, doğal portakal ve bal aromasıyla saf propolis, balık yağı ve A vitamininden oluşan EasyFishoil Propolis ve yüksek oranda Omega – 3 yağ asitleri içeren tutti frutti aromalı EasyFishoil Plus olmak üzere toplam 6 ürünümüzle yer alıyoruz. Farklı hedef kitlelere yönelik ürünleri de Türkiye’ye getiriyoruz, bu çerçevede hamileler için Easy Mom’u piyasaya sunduk.”
Daima İleriyi Hedefliyoruz
Türkiye Omega – 3 pazarında yüzde 40 pazar payına sahip olduklarını ve toplam 9 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini vurgulayan Mehmet Erden Kutsal, “Ürün çeşitliliğimizle birçok farklı tüketici grubunun ihtiyacını karşılıyoruz. İnovasyondan asla taviz vermeyen, ürün yelpazesini sürekli olarak geliştiren bir markayız. Bu yıl pazar payımızı artırmayı, kutu satış adedimizi yükseltmeyi, ihracat yaptığımız bölgeyi genişletmeyi ve ürün yelpazemize yeni ürünler katmayı hedefliyoruz. Bu hedefler doğrultusunda ileri, daima ileri diyoruz” dedi.
Türkiye’de Omega – 3 pazarının 2027’ye kadar 13 milyar dolar büyüklüğe ulaşması bekleniliyor
Dünya gıda takviyesi pazarının yaklaşık 125 milyar dolar büyüklüğe sahip olduğunun öngörüldüğünü, Türkiye’deki hacmin ise 300 milyon dolar seviyesinde olduğunu aktaran EasyVit Yönetici Ortağı Mehmet Erden Kutsal, değerlendirmelerini şöyle tamamladı: “Türkiye’de Omega – 3 pazarının, 2027 yılına kadar 13 milyar dolar büyüklüğe ulaşması bekleniliyor. Ülkemizde gıda takviyesi kullanımı, pandemiyle birlikte büyük bir atılım yaptı. Pandemi sürecinde büyük bir kesim, güçlü bir bağışıklığın hastalıkları atlatmaya yardımcı olduğunu anladı. Dolayısıyla pazar, kısa süre içinde hem tüketim hem de ürün gamı açısından genişledi.”