Türkiye Petrolleri ile çoklu satış kanalı uygulamalarıyla öne çıkan Bizim Toptan arasında başlayan iş birliğiyle Türkiye Petrolleri’nin marketleri “T 7/24 Market” konseptinde Bizim Toptan ile hizmet vermeye başladı.
İş birliği kapsamında Türkiye Petrolleri’nin 300 bayisi, Bizim Toptan’ın 8 bini aşkın ürünüyle süpermarket hizmeti veriyor. Yılsonuna kadar Türkiye Petrolleri’nin tüm bayilerinin T 7/24 Market konseptine dahil olması hedefleniyor.
Fidan Bayındır Yıldız: “İstasyonlarımız, T 7/24 Market ile Perakende Noktası Oluyor”
Türkiye Petrolleri Genel Müdürü Fidan Bayındır Yıldız, gerçekleşen iş birliğine dair yaptığı değerlendirmede şu hususlara değindi: “Geçen sene elde ettiğimiz akaryakıt sektörünün en hızlı büyüyen markası başarısının arkasında istasyonlarımızı yaşam merkezine dönüştürme çalışmalarımız yer alıyor. Tüketiciler, akaryakıt istasyonlarında güven, kalite, güler yüz ve iyi hizmet arıyorlar. Bunu sağlayabilmenin yollarından biri de istasyon marketleri. Türkiye Petrolleri olarak istasyon alanlarımızdaki perakendecilik anlayışını hep bir adım öteye taşıyacak çalışmalara imza atıyoruz. Bunlardan biri de Bizim Toptan ile yaptığımız iş birliği. Özellikle pandemi döneminde artan alışveriş ihtiyacıyla haftanın 7 günü 24 saat açık olan marketlerin önem kazandığını gördük. Böylece Bizim Toptan iş birliğiyle “T7/24 Market” konseptini oluşturup istasyonlarımızı bir akaryakıt ikmal noktası olmanın ötesinde tüketicilerin tüm ihtiyaçlarını giderdiği bir süpermarket haline getirmeye başladık. Böylelikle tüketicilerimize daha modern bir şekilde, aradıkları tüm ürünlere ulaşabilecekleri, profesyonel marketlerle hizmet veriyoruz. Hem bayilerimize hem de tüketicimize değer katacağımız daha farklı projelerimizle önemli atılımlar gerçekleştirmeye devam edeceğiz.”
Hüseyin Balcı: “Çok kanallı satış stratejimizle, bireysel ve ticari müşterilerimize sunduğumuz hizmeti yaygınlaştırıyoruz”
Bizim Toptan Genel Müdürü Hüseyin Balcı,iş birliği ile ilgili değerlendirmesinde şunları dile getirdi: “Bizim Toptan’da sürdürmekte olduğumuz çok kanallı satış stratejisi çerçevesinde bireysel ve ticari müşteri gruplarına, 500’den fazla tedarikçiden sağlanan toplam 8 binden fazla ürün portföyümüzle ve 402 öz marklarımızla hizmet sunuyoruz. Türkiye geneline yayılmış 730 adet istasyonuyla yoğun araç ve müşteri trafiğine sahip Türkiye Petrolleri ile başlatmış olduğumuz bu iş birliği, Bizim Toptan’ın market alanındaki tecrübesini, Türkiye Petrolleri’nin yaygın istasyon ağıyla buluşturmakla birlikte, yüksek ürün ve hizmet kalitemizin daha çok noktada müşterilerimizle buluşmasını sağlıyor. Bizim Toptan’ın profesyonel satış destek ekibi PROSAF ile istasyonları düzenli olarak ziyaret ederek sipariş, tedarik gibi pek çok konuda bayilere destek verirken, ürün tanzim ve teşhiri alanında da danışmanlık yaparak müşteri deneyimini geliştirmek için çalışıyoruz.”
Zülfikarlar Holding Hakkında:
Zülfikarlar Holding, 1942 yılında kimyevi maddeler ticaretiyle başladığı yolculuğuna bugün farklı sektörlerdeki iştirakleri Türkiye Petrolleri, Akça Kimya, Tesla Enerji ve Akdeniz Faktoring ile devam etmektedir. Ülkemizin yüzde 100 yerli akaryakıt dağıtım markası Türkiye Petrolleri, 8 dolum tesisi ve 727istasyonu ile pazarın en güçlü markalarından biridir. Köklü bir geçmişe ve deneyime sahip Akça Kimya, sanayi, endüstri, yapı, boya ve temizlik ürünleri gibi birçok sektörün hammadde ihtiyacını karşılamaktadır. Tesla Enerji, sahip olduğu bir rüzgâr ve üç hidroelektrik santraliyle Türkiye’nin yenilenebilir enerji ihtiyacına katkı sağlamaktadır. Akdeniz Faktoring, çeyrek asrı aşkın geçmişiyle sanayici ve iş insanlarına finansal çözümler sunmaktadır. Zülfikarlar Holding’in kurucusu merhum İskender Zülfikari’nin adını yaşatan İskender Zülfikari Vakfı, kurulduğu 2010 yılından bu yana yüzlerce öğrenciye burs vererek ülkemizin geleceği gençlerin eğitim ve öğretim hayatına katkıda bulunmuştur. Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı, İsfendiyar Zülfikari’nin yaptığı Zülfikarlar Holding, akaryakıt, kimya, yenilenebilir enerji ve finans sektörlerinde Türkiye ekonomisine yeni yatırımlar kazandırarak değer katmayı sürdürmektedir.
Bizim Toptan Satış Mağazaları hakkında:
2001 yılında 14 mağazayla faaliyetlerine başlayan Bizim Toptan Satış Mağazaları, 70 ilde 173 mağazasıyla Cash & Carry (Organize Toptan Ticaret) sektöründe mağaza sayısı bakımından en büyük ve erişilebilirlik açısından en yaygın firmadır. Şirket, hızlı tüketim sektöründe yaygın bir müşteri ağına gıda, alkolsüz içecek, tütün mamulleri, temizlik, kişisel bakım, kâğıt ürünleri gibi ana ürün kategorilerinde geniş bir portföy sunmaktadır. Bizim Toptan, müşterilerine tüketici nezdinde bilinirliği yüksek çok uluslu ve uluslararası yapıdaki pek çok marka ile kendi özel markalarının da dahil olduğu yaklaşık 5 bin ürünün satışını gerçekleştirmektedir. Şirketin ana müşterileri bakkallar, marketler, süpermarketler, ihtisaslaşmış perakendeciler, toptancılar, tüccarlar, unlu mamul üreticileri, ofis müşterileri, HoReCa (otel, restoran ve kafeler), kurumsal şirketler ve bireysel müşterilerdir. Güçlü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) alt yapısı sayesinde müşterilerini tanıyan, müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik kişiselleştirilmiş teklifler sunan, dijital yatırımları güçlü bir şirkettir. Bizim Toptan, Borsa İstanbul’da BIZIM koduyla işlem görmektedir. Prosaf operasyonu ile ev dışı tüketim müşterilerine “yerinde teslim” hizmeti sunan Bizim Toptan, işletmelerin tüm ihtiyaçlarını ve mal tedariki sağladığı bu satış kanalında da hizmetine devam etmektedir. 2014 yılında bünyesine dahil olan SEÇ Market, Bizim Toptan Satış Mağazaları’nın franchising esasıyla yürütmekte olduğu iş ortaklığı modeli iken Ağustos 2020’de şirketleşmiştir. Türkiye’de 76 ilde 1064 mağaza sayısına ulaşmış olan SEÇ Market zinciri kurumsal semt marketi konumlamasıyla nihai tüketiciye avantajlı fiyatlarla mal ve hizmet sunan ulusal bir markadır. Bizim Toptan’ın Tıkla Gel Al satış kanalı ise müşterilere internet üzerinden ürün satın alma ve istenilen saatte belirlenen mağazadan teslim alma imkânı sunmaktadır.