Dünya Çapında 450 Milyondan Fazla Kullanıcıya Sahip Mobil Uygulama Shazam, İPZ’14 Kapsamında Türkiye’ye Geliyor!
Türkiye’nin en köklü dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi, Dünya çapında 450 milyondan fazla kullanıcısı bulunan ve dinletilen müzikten şarkının ismi, albümü ve sanatçısı gibi bilgilere sadece 5- 10 saniye aralığı gibi kısa bir sürede ulaşarak dünya çapında ses getiren uygulama Shazam’ı ağırlıyor.
Telefon, tablet gibi akıllı cihazlar üzerinden erişim sağlanan Shazam’ın EMEA Bölgesi Reklam Direktörü Josh Partridge, 11 Eylül Perşembe günü İPZ’14’te gerçekleştirilecek ‘’Tüketiciyi Mobil ve İkinci Ekran Aracılığı ile Yakalamak’’ isimli panelde konuşacak.
Dünya çapında bugüne kadar yaklaşık 50 milyondan fazla indirilen ve çalan müzikten şarkıyı albüm sanatçısı gibi detayları ile bulma özellikli uygulama Shazam ve başarı hikayesi, TTNet ve Türk Telekom sponsorluğunda 11 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek İPZ’14 zirvesinde katılımcılarla buluşuyor.
Telefon tablet gibi akıllı cihazlara indirilerek 5 – 10 saniye gibi kısa bir süre içerisinde dış ortamda çalan müziği albüm, sanatçı, tarih gibi detayları ile birlikte kullanıcıya sunması ile kısa süre içerisinde tüm dünyada yankı uyandıran Shazam zirvede, bugün ulaştığı 450 milyondan fazla kullanıcısına sunduğu hizmetleri daha da geliştirmek için izlediği başarılı stratejiyi paylaşacak.
Shazam’ın Avrupa, Orta Doğu, ve Afrika bölgesindeki operasyonlarını yöneten ve uygulamanın bölge içindeki ticari faaliyetlerinden sorumlu Josh Partridge, her ay 15 milyon yeni kullanıcıya ulaşmayı başaran Shazam’ı ve başarını 11 Eylül Perşembe günü gerçekleştirilecek ‘’Tüketiciyi Mobil ve İkinci Ekran Aracılığı ile Yakalamak’’ isimli paneldeanlatacak.
Yahoo’nun da EMEA Bölgesi’ndeki ticari faaliyetlerinin geliştirilmesi konusunda da çalışmalar yapan Partridge, daha önce The Walt Disney Company ve NBC Universal gibi eğlence şirketlerinde üst düzey yöneticilik görevi gerçekleştirdi.