2023 yılı için hedeflediği 1 milyar TL ciro hedefine 9 ayda ulaşan Reportage Türkiye, yılın kalan son 3 ayında ciro hedefini aşarak kendi rekorunu kırdı.
2014 yılında Abu Dabi ile gayrimenkul serüvenine hızlı bir giriş yapan Reportage, 2023 yılında “Reportage Türkiye” olarak Türkiye pazarına adım attıktan sonra giriştiği ilk projesi Sylvana İstanbul ile isminden söz ettirmeye başladı. Reportage Properties, 44 bin metrekare alan üzerine inşa edilen 232 adet 4+1 büyüklüğündeki bahçeli sıra villalardan ilk 100’ünü satarak, “Sylvana İstanbul”projesi üzerinde yoğun bir ilgi olduğunu gösterdi. Reportage markasına duyulan güvenden dolayı satışlarda büyük başarı elde edilirken, 200’den fazla iş ortaklığıyla Reportage Türkiye, sektörün öncü isimlerinden biri olduğunu şimdiden kanıtladı.
Reportage Türkiye CEO’su Kemal Alamo, elde ettikleri başarı hakkında şunları ifade etti: “Sylvana İstanbul projesi büyük ilgi gördü ve villalarımızdan 100’ünün satışını bu yıl içinde tamamladık. Bu satışlarımız sayesinde, 2023 için hedeflediğimiz 1 milyar TL ciroya 9 ayda ulaştık. Böylece, son 3 ayda ciro hedefimizi aşarak kendi rekorumuzu kırdık. Gayrimenkul piyasasının Türkiye’de krizde olduğu bu dönemde, hedeflerimizin üzerine çıktığımız için Reportage Türkiye olarak büyük mutluluk ve gurur duyuyoruz. 2024 yılında, yeni projelerimizle birlikte, gayrimenkul sektöründe daha da iddialı, sağlam ve büyük adımlar atmaya devam edeceğiz.”
Günümüzde Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Mısır ve Fas’ın ardından ülkemizde “Reportage Türkiye” markasıyla faaliyetlerini sürdüren Reportage Properties, Belarus, Rusya Federasyonu ve Uganda pazarlarına da adım atarak, farklı ülkelerde toplam 26 inşaat projesi yönetiyor. Türkiye’deki yatırımlarına Sylvana İstanbul ile başlayan Reportage Türkiye’nin, 2024 yılında yeni yatırımlarını duyurması bekleniyor.