02 Temmuz 2020 Perşembe / Published in PR Blog
Araştırmalar bu konuda verilen mücadeleyi, değişiklikleri ve iyimserliği su yüzüne çıkarıyor. Halkla ilişkiler Kovid-19 salgını sırasında mesajlaşmayla boğuştu, ancak yapılan çalışmalar halkla ilişkilerin iş ilişkilerindeki işbirliklerini ve birim içi iletişimi geliştirdiğini gösterdi. İnsanlık, 2001 Eylül ikiz kuleler terör saldırısının ardından hava taşımacılığında büyük zarar gördü. Bu krizin 7 yıl sonrasında gelen 2008 durgunluğunda ise özellikle
29 Haziran 2020 Pazartesi / Published in PR Blog
Herkes için tek bir içerik üreten bu medya kavramı diğer insanlar içinde ek bir içerik olarak kullanılabilir. İzleyicileriyle özgün bir iletişim kurmayı sağlayan bu yeni kolaylığı birçok firma henüz çözmüş değil. Reklam görmek istemeyen, özgün hikâye peşinde koşan seyirciler için bu bir formül niteliğinde. O zaman görsel akıcı Dünya’da bu tür izleyicilerle konuşmanın yolu ne?               
28 Haziran 2020 Pazar / Published in PR Blog
Çinli teknoloji şirketi Bayty Dance 2018’ in sonunda, Softbank tarafından yönetilen 3 milyon dolarlık yatırımını 75 milyon dolar gibi büyük bir meblağa dönüştürdü. Şirketin değeri bu yıl içinde yaptığı yatırımlarla birlikte 140 milyon dolar seviyesine çıktı. Tik Tok’un viral video uygulamaları 2 milyon kez indirildi. Korona virüs salgınının başlaması ve bu süreçte işyerlerinin kapanması Tik
26 Haziran 2020 Cuma / Published in PR Blog
Artık birçok Halkla İlişkiler firmaları sosyal medyanın sadece işletmeden tüketiciye firmalar için geçerli olmadığını biliyorlar. İşletmeden işletmeye firmalarda artık zihniyet değişiyor. Özellikle daha bilgili bir kesime hitap eden teknoloji firmaları marka iletişiminde müşterilerine ulaşırken daha dikkatli ve etkili olma baskısı hissediyorlar. Sosyal medya onlara dikkat çeken bir imaj kazandırmada ve seslerini duyurmada yardım ediyor. Doğru