Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla
Birçok şirket Kovit salgını sırasında reklam bütçelerini askıya alarak kendilerine göre en iyi yolu seçtiler ve ayrıca halkla ilişkiler bütçelerini de kıstılar. Ancak bu yaklaşım ve hareket tarzının sonunda kendilerini büyük bir yanlışın içinde buldular. Kabul edelim; satış işi salgın öncesi gibi değil, ancak şu anda şöyle bir gerçekte var: bugün pazarlama ve halkla ilişkiler
Araştırmalar bu konuda verilen mücadeleyi, değişiklikleri ve iyimserliği su yüzüne çıkarıyor. Halkla ilişkiler Kovid-19 salgını sırasında mesajlaşmayla boğuştu, ancak yapılan çalışmalar halkla ilişkilerin iş ilişkilerindeki işbirliklerini ve birim içi iletişimi geliştirdiğini gösterdi. İnsanlık, 2001 Eylül ikiz kuleler terör saldırısının ardından hava taşımacılığında büyük zarar gördü. Bu krizin 7 yıl sonrasında gelen 2008 durgunluğunda ise özellikle
Herkes için tek bir içerik üreten bu medya kavramı diğer insanlar içinde ek bir içerik olarak kullanılabilir. İzleyicileriyle özgün bir iletişim kurmayı sağlayan bu yeni kolaylığı birçok firma henüz çözmüş değil. Reklam görmek istemeyen, özgün hikâye peşinde koşan seyirciler için bu bir formül niteliğinde. O zaman görsel akıcı Dünya’da bu tür izleyicilerle konuşmanın yolu ne?
Çinli teknoloji şirketi Bayty Dance 2018’ in sonunda, Softbank tarafından yönetilen 3 milyon dolarlık yatırımını 75 milyon dolar gibi büyük bir meblağa dönüştürdü. Şirketin değeri bu yıl içinde yaptığı yatırımlarla birlikte 140 milyon dolar seviyesine çıktı. Tik Tok’un viral video uygulamaları 2 milyon kez indirildi. Korona virüs salgınının başlaması ve bu süreçte işyerlerinin kapanması Tik
Artık birçok Halkla İlişkiler firmaları sosyal medyanın sadece işletmeden tüketiciye firmalar için geçerli olmadığını biliyorlar. İşletmeden işletmeye firmalarda artık zihniyet değişiyor. Özellikle daha bilgili bir kesime hitap eden teknoloji firmaları marka iletişiminde müşterilerine ulaşırken daha dikkatli ve etkili olma baskısı hissediyorlar. Sosyal medya onlara dikkat çeken bir imaj kazandırmada ve seslerini duyurmada yardım ediyor. Doğru