15 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Sektörünün lider markası Pınar Süt, marka stratejisinin odağında gördüğü sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor. Üretim tesislerinde gerçekleştirilen geri dönüşüm çalışmalarıyla 12.579 ağacın kesilmesini önleyen Pınar Süt, 2023 yılı içerisinde 225.507 kilogram sera gazı azaltımı sağladı. “Nesillerin Sağlığı Nesillerin Yarını” idealiyle Türkiye ekonomisine, topluma ve çevreye değer katmayı sürdüren Pınar Süt, Ar-Ge merkezinin geçen sene gerçekleştirdiği
15 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Boya sektöründe müşterilerine en yenilikçi ürün ve çözümleri sunan DYO, her yıl düzenli olarak arttırdığı Ar-Ge yatırımlarının meyvesini almayı sürdürüyor. T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı onaylı verilere dayanılarak hazırlanan Türkiye Ar-Ge 250 Araştırması’nda DYO, bu yıl da sektörün en iyi rakamlarını elde etti. DYO Boya, Ekonomi ve İş Dünyası Portalı Turkishtime’ın hazırladığı, Türkiye’de Ar-Ge harcamalarına
15 Ağustos 2024 Perşembe / Published in PR Blog
Ulusal ve uluslararası arenada PR, reklam, sosyal medya ve etkinlik hizmetleri vererek, müşterilerine 360 derece iletişim danışmanlığı sağlayan Manifesto, yeni yaşını Bosphorus Palace Hotel’de kutladı. Bosphorus Palace Hotel’de gerçekleşen bu özel kutlama, Manifesto’nun yöneticileri ile çalışanlarını bir araya getirdi. Yeni yaş kutlamasında konuşma gerçekleştiren Manifesto İletişim Grubu CEO’su Selin Bozkurt, “Ekonomik ve siyasal konjonktürdeki gelişmeleri
12 Ağustos 2020 Çarşamba / Published in PR Blog
GÜNÜMÜZ MEDYASINDA BAŞARILI OLMAYA GÖTÜREN 3 TEKNİK Eski Japon savaş sanatı AİKİDO, rakibinizin enerjisini direkt ona karşı kullanma esasına dayanıyor. Yüksek disiplin, sabır ve durum değerlendirmesi gerektiren unsurları içeren bu tekniği geliştirdikçe reaksiyon hızınız artıyor, bir sonraki hamle ve mücadelelerde daha etkin oluyorsunuz. Halkla ilişkiler içinde bu savaş sanatı felsefesi geçerli olup, hadiseyi özümserseniz uygulaması
28 Temmuz 2020 Salı / Published in PR Blog
Günümüz Dünyasında halkla ilişkiler ajansları, güncel olayları ve endüstri haberlerini anında takip etmek ve buna ayak uydurmak zorunda. Ekseri Halkla İlişkiler uzmanları, haber yakalamak için koştururken, Twitter ve benzeri haber sitelerini hep açık bırakır. Onlar reklamdan biracılık teknolojisine kadar farklı endüstrilerde en güncel bilgilerin sahibi olarak sektörün ana hedefine hizmet ederken, diğer sitelerle ve halkla
14 Temmuz 2020 Salı / Published in PR Blog
Birçok şirket Kovit salgını sırasında reklam bütçelerini askıya alarak kendilerine göre en iyi yolu seçtiler ve ayrıca halkla ilişkiler bütçelerini de kıstılar. Ancak bu yaklaşım ve hareket tarzının sonunda kendilerini büyük bir yanlışın içinde buldular. Kabul edelim; satış işi salgın öncesi gibi değil, ancak şu anda şöyle bir gerçekte var: bugün pazarlama ve halkla ilişkiler
02 Temmuz 2020 Perşembe / Published in PR Blog
Araştırmalar bu konuda verilen mücadeleyi, değişiklikleri ve iyimserliği su yüzüne çıkarıyor. Halkla ilişkiler Kovid-19 salgını sırasında mesajlaşmayla boğuştu, ancak yapılan çalışmalar halkla ilişkilerin iş ilişkilerindeki işbirliklerini ve birim içi iletişimi geliştirdiğini gösterdi. İnsanlık, 2001 Eylül ikiz kuleler terör saldırısının ardından hava taşımacılığında büyük zarar gördü. Bu krizin 7 yıl sonrasında gelen 2008 durgunluğunda ise özellikle
29 Haziran 2020 Pazartesi / Published in PR Blog
Herkes için tek bir içerik üreten bu medya kavramı diğer insanlar içinde ek bir içerik olarak kullanılabilir. İzleyicileriyle özgün bir iletişim kurmayı sağlayan bu yeni kolaylığı birçok firma henüz çözmüş değil. Reklam görmek istemeyen, özgün hikâye peşinde koşan seyirciler için bu bir formül niteliğinde. O zaman görsel akıcı Dünya’da bu tür izleyicilerle konuşmanın yolu ne?               
28 Haziran 2020 Pazar / Published in PR Blog
Çinli teknoloji şirketi Bayty Dance 2018’ in sonunda, Softbank tarafından yönetilen 3 milyon dolarlık yatırımını 75 milyon dolar gibi büyük bir meblağa dönüştürdü. Şirketin değeri bu yıl içinde yaptığı yatırımlarla birlikte 140 milyon dolar seviyesine çıktı. Tik Tok’un viral video uygulamaları 2 milyon kez indirildi. Korona virüs salgınının başlaması ve bu süreçte işyerlerinin kapanması Tik
26 Haziran 2020 Cuma / Published in PR Blog
Artık birçok Halkla İlişkiler firmaları sosyal medyanın sadece işletmeden tüketiciye firmalar için geçerli olmadığını biliyorlar. İşletmeden işletmeye firmalarda artık zihniyet değişiyor. Özellikle daha bilgili bir kesime hitap eden teknoloji firmaları marka iletişiminde müşterilerine ulaşırken daha dikkatli ve etkili olma baskısı hissediyorlar. Sosyal medya onlara dikkat çeken bir imaj kazandırmada ve seslerini duyurmada yardım ediyor. Doğru