Günümüzde siyasal seçim kampanyalarının doğası, 21. yüzyılın dinamikleri gereği farklılaşmış durumdadır. Bunun en önemli nedenlerinden biri de yeni iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerdir. Yeni iletişim teknolojileriyle seçmene doğrudan ulaşabilme imkânının bulunması, seçim kampanyalarını da etkilemekte ve daha farklı stratejilerin uygulandığı bir süreci zorunlu kılmaktadır. Yakında yaşadığımız yerel seçim sürecinde iletişim ve iletişim araçları en zengin şekilde kullanıldı.Bu
Spor karşılaşmaları milyonlarca insanı bir araya veya karşı karşıya getiren en önemli olayların başında geliyor. Bir müsabakada gerçekleşen bir anlık olay tüm dünyada halkları sevindirebiliyor ya da üzebiliyor. 1970 Dünya Kupası elemelerinde karşılaşan Güney Amerika kıtası ülkelerinden iki komşu El Salvador ve Honduras arasındaki play-off maçı sonrası çıkan ve yaklaşık 4 gün süren savaş “Futbol
Hayatı Instagram’da Yakala… Bir süredir hayatı instagramdan takip ettiğimi fark ettim. Yeni açılan mekanları, nerede hangi etkinlik olduğunu, moda markalarının yeni koleksiyonlarını, partileri ve daha bir çok şeyi… Üstelik bu yeniliklerden haberdar olurken, bunları deneyimleyen kişilerin yorumlarını görerek birçok avantaj yakaladım. Halkla ilişkilerle uğraşan ve işi gereği her türlü organizasyonu, yeni markayı, ürünü, oteli, restoranı
Kimse Whatsapp üzerinden evlenme teklifi almak istemez. Kimse Twitter’a burnunu eğri gösteren fotoğrafını koymak istemez. Ve kimse paylaşacağı bir yazıyı en saçma halleri ile paylaşmak istemez. Kimse Cumartesi gecesi evde cips yerken check-in olmaz. Kendi kendimizin editörü olduk. Kendi hayatlarımızın ‘’marketer’’ı yız. Etrafımızda tüm kurumların, markaların mesajlarını da hem bir alıcı hem de editoryal süreçten
Günden güne yeni iletişim teknolojilerinin artmaya başlaması ve internetin hızlı bir şekilde hayatımıza girmesi, teknolojideki hızlı gelişmeler, pazarlama ve iletişim stratejilerini oldukça etkiledi. İnsan hayatının önemli noktası haline gelen sosyal medya iş yaşamının da vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Sosyal medya sayesinde, şirketler Facebook, Twitter, Linkedin yardımı ile kurgulanan ve doğru uygulanan içeriklerle daha fazla kitlelere
21 Haziran 2014. Bir şehir ve insanları dışındaki herkes için yalnızca takvimdeki sıradan bir gün. İzmir’in turizm cenneti ilçesi Bergama içinse hayati bir değer taşıyan bu tarih, şehrin 38. Dünya Miras Komitesi Toplantısı’nda 22 ülkenin oyuyla Türkiye’nin 13’üncü, dünyanın ise 999’uncu değeri olarak UNESCO Dünya Mirası Listesi’ne girmesini temsil ediyor. 2010 yılından günümüze kadar devam
Son yıllarda markalar arasında bir “sürdürülebilirlik” yarışı başlamış durumda ve bu yarışı, hem markalar hem de tüketiciler için bir dönüşüm ya da gelişim yarışı olarak da adlandırabiliriz. Aslında yenilik ve verimlilik peşinde koşan, tüketicilerin ilgisini çekmek için fark yaratmaya çalışan markaların, doğayı ve çevreyi önemseyen tüketici ile bir araya gelme çabaları, artan rekabet sebebiyle her
1299 yılında Orhan Gazi’nin Osmanlı Devleti’ni kurması ile dünya için yeni ve uzun bir dönemin başladığını o zaman kimse tahmin edemezdi. Osmanlı Devleti, günün koşullarında sağladığı teknolojik imkanlar, yerleşim avantajları, askeri gücü, başarılı bir şekilde sürdüğü siyaseti ile bir çağı değiştirmiş, üç kıtada hüküm sürmüş bir imparatorluk haline gelmişti. Bünyesine kattığı milletlere sağladığı adalet, huzur
Bu sene de pazarlama stratejisi kapsamında markalar yeni bayram kampanyalarıyla karşımıza çıkıyor. Her sene başarılı sonuçlara ulaştığını gördüğümüz, reklam ve sosyal medya çalışmalarında bu bayramda başarılı projeleri görmek mümkün. Tabii bu aşamada hepinizin aklına gelen Kent yine başarılı bir reklam kampanyasıyla “ Bayram Hatırlamaktır” diyerek karşımıza çıkıyor. Markanın pazarlama stratejisinde kullandığı yöntem geçmiş bayramlara göndermeler
İnsanın kendisine sorduğu ilk soru “ben kimim” sorusudur. “Ben kimim ve nasıl var oldum? Neden var oldum? Doğa ve evren nasıl ve neden oluştu?” İlk sorular “neden” ve “nasıl” sorgulamasıyla başlamıştır. İnsan zihni ve algılayışı geliştikçe bu tarz soruları ve sorgulamaları da bir o kadar çeşitlilik göstermiş ve çoğalmıştır. Hakikat, insanın yaşama dair neden ve