Pazarlama İletişimi
Bir markanın sahip olduğu ürün veya hizmetlerinin tüketici zihninde albeni yaratacak biçimde sunulması anlamında yapılan iletişim çalışmaları bütününe pazarlama iletişimi diyebiliriz. Bu anlamda her marka hedef kitlesi ile arasında olan bağı kuvvetlendirmek adına pazarlama iletişimi maksimizasyonu yaratmalıdır.
Pazarlama iletişimi gerek online gerekse geleneksel medya kanallarında olsun, her markanın titizlikle üzerinde durması gereken stratejik bir hamledir. Markalar hedef kitleleri gözünde arzu ettikleri yere gelebilmek ve sürdürülebilir, kalıcı bir marka algısı oluşturabilmek için pazarlama iletişimi faaliyetlerini önemsemeleri gerekmektedir.
Pazarlama iletişimi, tam anlamı ile stratejik bir planlama ile yapılması gereken faaliyetler bütünüdür. Bu alanda uzmanlaşmış, profesyonel kadrolar tarafından analiz ve aksiyon geliştirme çalışmaları kapsamında yapılması gerekmektedir. Markanın hedef kitlesi veya kullanıcısı tarafından, hangi algıyı yaratması gerektiğini, son derece profesyonel dokunuşlar ile sunmanın bir diğer adıdır aslında, pazarlama iletişimi.