Polisan Kansai Boya, Türkiye’de bir ilke imza atarak 2008 yılında başlattığı “Polisan Shop” konseptini tescilleyerek koruma altına aldı. Proje kapsamında 2008 yılından bu yana 2 bini aşkın bayi, “Polisan Shop” dönüşümünü tamamlayarak satışlarını katladı.
Türkiye’nin lider boya markası Polisan Kansai Boya, 2008 yılında bayilerinin işlerini geliştirmelerine destek sağlamak ve geleceklerini planlamalarına yardımcı olmak amacıyla başlattığı “Polisan Shop” konsept mağazacılık projesini tescil ettirerek Türkiye’de bir ilke imza attı.
Projenin başladığı tarihten bu yana Türkiye genelinde 2 bini aşkın Polisan Kansai bayisi, “Polisan Shop” ve “Polisan Shop İyileştirme Noktası” olmak için gerekli kriterlere uygunluğunu sağlayarak tanzim – teşhir konularında uzman “Polisan Kansai Boya Kanal Kurumsal Uygulama” ekipleri tarafından yeniden düzenlendi.
Böylelikle müşteriler, yeni konsepte sahip nalbur ve boya perakendeciliği ya da uygulama bayiliği yapan mağazalarda daha rahat ve keyifli alışveriş yaparken yeni konseptleriyle Polisan Kansai bayileri de satış hacimlerini artırdı.
“Polisan Shop, Türkiye’nin Tek Konsept Mağazacılık Örneği”
Projeyi ve alınan tescili değerlendiren Polisan Kansai Boya Pazarlama ve Kanal Strateji Direktörü Dilek Çolakoğlu, şunları dile getirdi:
“Son yıllarda artan tüketici bilinci ile boyacılar kadar evini boyatacak nihai tüketicilerin de boya alımı için alışveriş noktalarını ziyaret etmesiyle satış kanallarımıza yönelik bu projeyi başlattık. Boya sektöründe bu seviyede yaygın ve standart içerikte, Türkiye’nin tek “konsept mağazacılık” örneği olan Polisan Shop’larımızın yerleşim ve tanzim teşhir ögelerini tescilleyerek koruma altına aldık. Yatırımlarımızı geliştirerek sürdürmeye devam edeceğiz.”
Polisan Kansai Boya, “Polisan Shop” noktalarını tüketici odaklı teşhir ögeleri ile donatarak dekorasyonun önemli bir parçası olan duvarlarda özgün ve farklı çözümler sunmayı amaçlıyor.