Pınar’ın et, süt, su ve içecek ürün grupları ve sadece platforma özel olarak üretilen ürünlerin ve Pınar Select kategorisi altında eşlikçi markaların da bulunduğu 450’den fazla ürünü tüketicilerine ulaştıran PınarOnline, 4 Nisan Dünya Sokak Hayvanları Günü’nde çok özel bir adım attı.
“Senin, bizim, hepimizin sorumluluğu” diyen PınarOnline, sokaklarda hayatını devam ettirmeye çalışan dostlara ulaştırılmak üzere Hayvanları Çaresizlikten ve İlgisizlikten Koruma Derneği’ne (HAÇİKO) 750 kilogram mama bağışında bulundu.
PınarOnline, 4 Nisan’a özel olarak Instagram sayfası üzerinden büyük boy siparişlerin, küçük birkaç adımda nasıl kedi veya köpek evine dönüştürülebileceğini de anlattı.
Pratik, avantajlı ve planlı alışveriş deneyimi sunan günümüzün yeni e-ticaret platformu PınarOnline, tüketicilerin avantajlı kampanyalarla market alışverişlerini yapmalarındaki en önemli araç oluyor.