ZİYARETÇİLERİN PALLADIUM AVM’DE GEÇİRDİKLERİ ZAMANIN KALİTELİ VE VERİMLİ OLMASI BİZİM İÇİN BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR
5. yıl kutlamalarımız seyahat hediyelerimiz ile sınırlı değil. Türkiye’nin en popüler moda bloggerı Buse Terimi de Palladium AVM’de misafir edeceğiz. Buse Terim’in sadece Palladium misafirleri için kendi zevkiyle seçtiği bileklikler ise kampanyanın süreceği 5 gün boyunca toplam 500 kişiye hediye edilecek. Anadolu Yakası’nın en prestijli alışveriş merkezi olarak anılan Palladium alışveriş merkezi beşinci yaşını kutluyor. Beşinci yıldönümünü çok özel etkinliklerle kutlayacak olan Palladium AVM Genel Müdürü Ayşen Yerşen, bu popüler alışveriş merkezindeki hizmetler; anlattı. Palladium alışveriş merkezi beşinci yaşını kutluyor.
Geçen beş yılın kısaca değerlendirmesini yapabilir misiniz?
Anadolu Yakası’nın en prestijli alışveriş merkezi olarak anılan, eğlence ve alışverişi aynı potada misafirleri buluşturan Palladium AVM hizmete açıldığı günden bu yana Ataşehir başta olmak üzere birçok farklı lokasyondan gelen misafirlerimiz tarafından yoğun ilgi görüyor. Palladium AVM’nin gerek Ataşehir’in tam merkezindeki avantajlı lokasyonu gerekse misafirlerini buluşturduğu yerli ve yabancı lüks marka karması sayesinde Palladium AVM kısa süre içerisinde Anadolu Yakası’nın gözde alışveriş merkezi haline geldi. Palladium AVM; beş yıllık hizmet süresince sadece bir alışveriş merkezi olarak değil gerçekleştirdiği etkinlikleri, özel gün aktiviteleri, sunduğu fırsatları ve kampanyaları ile birlikte insanların sıkılmadan vakit geçirebilecekleri bir yaşam merkezi olarak konumlanmıştır. Ziyaretçilerinin Palladium AVM’de geçirdikleri zamanın kaliteli ve verimli olması bizim İç n büyük önem taşıyor. Bu nedenle Palladium’da gerçekleştirilen bütün etkinlikler öncesinde ekip olarak ciddi bir çalışma temposuna giriyoruz. Etkinlik ve kampanyaların misafirlerimize ne kadar hitap edebildiği, getiri oranlan, misafirlerimizin talepleri gibi farklı birçok maddeyi ve seçeneği göz önünde bulundurarak etkinlik ya da kampanyamıza karar veriyoruz. 5. yılımızın ardından hizmet vermeyi sürdüreceğimiz 2014 yılı içerisinde de yine aynı pazarlama aktivitelerini entegre ettiğimiz stratejimiz ile yolumuza devam edeceğiz. 2013 yılı içerisinde aralarında yazarların, modacıların ve oyuncuların da bulunduğu hemen herkes tarafından tanınan ve sevilen ünlüler ile imza günleri düzenledik. Minik ziyaretçilerimize özel her birçok eğlenceli ve aktivite gerçekleştirdik. Ayrıca özel günleri kapsayan birçok etkinlik ve kampanya hayata geçirerek misafirlerimize mutlu ve kusursuz hizmet sunmaya çalıştık ve önümüzdeki sezon da yine Palladium AVM misafirlerinin mutluluğu için çalışacağız. 2014 yılı İçin en büyük hedefimiz ise; geçtiğimiz beş yıl
boyunca edindiğimiz bilgi ve tecrübelerden yola çıkarak misafir sayımızı artırmak ve marka sadakatimizi güçlendirmek olacaktır.
İstanbul’un belirli noktalarında belirli sayılarda lüks alışveriş merkezleri yapıldı ve yapılmaya devam edecek, önümüzdeki periyotta bu alanda rekabetin de artacağını da düşünürsek Palladium AVM’nin gelişimi nasıl değerlendirirsiniz?
Anadolu Yakası’nın en prestijli alışveriş merkezi olarak kendimizi geliştirmemiz ve misafirlerimize daha iyi hizmet verebilmemiz için rakiplerimizin olmasını olağan karşılıyoruz. Lüks alışveriş merkezleri başta olmak üzere bütün alışveriş merkezleri için bulunduğu lokasyonun çok değerli olduğunu düşünüyorum. Tüketici, bir alışveriş merkezini seçerken öncelikle evine ve işine olan konumunu değerlendiriyor. Tüketicilerin bu karon almasında yine alışveriş merkezlerinin içerisinde barındırdığı marka karması ve sunduğu fırsatlar da önemli tercih nedenleri arasında yer alıyor. Artık farklı ve hatta birbirine yakın lokasyonlarda birçok alışveriş merkezi açılıyor ve açılmaya devam edecektir. Bu noktada bizim Palladium olarak önceliğimizi ise müşteri sadakati oluşturuyor. Palladium AVM olarak kemik bir müşteri portföyümüzün olduğunu biliyoruz ve bu sayı katlanarak artmaya devam ediyor Bir AVM’nin başarılı olması için misafirlerine her zaman kendisini hatırlatması gerekiyor.
Palladium AVM 5. yaşını nasıl kutlayacak?
Öncelikle 5. yılımız dolayısıyla misafirlerimize içerisinde birbirinden güzel hediyelerin bulunduğu yoğun bir etkinlik fırtınası sunacağız 13 Eylül- 6 Ekim tarihleri arasında beşinci yılımıza özel birçok etkinlik ve çok özel hediyelerin bulunduğu kampanya ve projemiz bulunuyor. 21-25 Eylül tarihleri arasında 125 TL ve üzeri alışveriş yapan Palladium misafirleri alışveriş fişleri ile gerçekleştirilen kampanyaya katılacak. Kampanya sonucu kazanan talihli misafirlerimizden bir çifti tüm dünyanın hayranlıkla takip ettiği Victoria Secret defilesine; dört çifti ise rüya tatil merkezi Karayipler’e unutulmaz bir tatile yolcu ediyoruz.
Diğer etkinliklerinizden bahseder misiniz?
5. Yıl kutlamalarımız seyahat hediyelerimiz ile sınırlı değil. Türkiye’nin en popüler moda bloggerı Buse Terim’i de Palladium AVM’de misafir edeceğiz Buse Terim’in sadece Palladium misafirleri için kendi zevkiyle seçtiği bileklikler ise kampanyanın süreceği 5 gün boyunca toplam 500 kişiye hediye edilecek. Aynı zamanda 24 Eylül’de Buse Terim’i Palladium AVM’de sevenleri ile buluşturacağımız bir imza günü gerçekleştireceğiz. Ses getirecek bir diğer etkinliğimiz ise “Hediye Fırtınası”….Misafirlerimiz gözleri kapalı bir şekilde Palladium AVM’de kuracağımız kabin içerisine girerek uçuşan hediye kartlarından birini yakalamaya çalışarak birçok sürpriz hediye arasındo şansını deneyecek. Tüm dünyada mobil ortamda başlayıp kısa sürede 7’den 70’e herkesin sevgilisi haline gelen Angry Birds oyununu da Palladium AVM misafirleri ile Anadolu yakasında ilk defa 3 boyutlu olarak buluşturacağız. Özel bir oyun alanı oluşturacağımız etkinlikle bir workshop bölümü de yer alacak. Bu alanda çocuklar ünlü kuşların maskotları ile beraber resim çevirebilecekler. Hem çocuklar ve hem de ses getirecek bir diğer etkinliğimiz ise ‘Hediye Fırtınası”… Misafirlerimiz gözleri kapalı bir şekilde Palladium 11 M de kuracağımız kabin içerisine girerek uçuşan hediye kartlarından birini yakalamaya çalışarak birçok sürpriz hediye arasında şansını deneyecek. yetişkin misafirlerimiz Angry Birds’ü ipadlerdeki interaktif oyun alanında oynayarak eğlenceli dakikalar geçirirken yarışma fırsatı da bulacaklar. Anadolu Yakası’nda ilk defa gerçekleştirilecek bu etkinliğe başta çocuklar olmak üzere tüm misafirlerimizin yoğun İlgi göstereceğini düşünüyoruz. Yine Anadolu yakasında ilk defa gerçekleştirilecek etkinliklerden bir tanesi olan Lego Star Wars da 27 Eylül- 06 Ekim tarihleri arasında Palladium’da minik ziyaretçilerle birlikte olacak. Çocuklar, Stars Wars karakterlerinin oyuncaklarıyla keyifli anlar geçirirken “ışın kılıcı’’yla fotoğraf çevirebilecekler. Bunların dışında renkli kortej showlar ve illüzyon grupları, çeşitli sürpriz gösteriler ve hediyeler ile misafirlerimize 5. Doğum günümüzde keyifli anlar yaşatacağız. Palladium AVM olarak birbirinden güzel ve farklı etkinliklerimiz sayesinde 2013 yılına damgamızı vuracağımıza inanıyoruz.
Yaptığınız etkinliklere bakıldığında ziyaretçilerin katılımı için neler yapmayı planlıyorsunuz?
Palladium AVM olarak gerçekleştireceğimiz etkinliklerin öncelikle misafirlerimizin hoşça vakit geçirmelerini sağlaması, eğlenceli ve farklı olması gerekiyor. Palladium AVM’de ilkleri en güzel şekilde misafirlerimiz ile buluşturan bir işleyişimiz bulunuyor. Buradan çıkan misafirlerimizin evlerine ulaştıklarında ya da tekrar AVM’ye geldiklerinde her zaman mutlu olmalarını istiyoruz. Aktif olarak misafirlerimizin etkinliklerimize katılması da akılda kalıcılığı beraberinde getiriyor. 5. Yıl kutlamaları dahilinde örneğin, kapılarda misafirlerimizi çiçek görünümündeki kızlarımız içeri davet edecekler. İçeri girdiklerinde onları kırmızı halı ve patlayan flaşlar karşılayacak. 28-29 Eylül tarihlerinde düzenleyeceğimiz “flipbook” etkinliğimizle de misafirlerimizin Palladium AVM’deki anılarını ölümsüzleştirmelerini sağlayacağız.
Palladium AVM’deki etkinlikleri belirlerken nelere dikkat ediyorsunuz?
Biz Palladium’da gerçekleştirdiğimiz etkinliklerle fark yaratmaya çalışan bir ekibiz. Geçtiğimiz yıl bir ziyaretçimizi Elton John’un Oscar partisine davetli olarak gönderdik. Partiye giden misafirimiz Türkiye’ye çok güzel anılarla döndü. Bizi olduğu kadar misafirlerimizi de heyecanlandıran bir etkinlikti. Bu sene de dünyanın en ünlü iç giyim defilesi olan Victoria Secret’a ve akabindeki After Party’ye bir çiftimizi gönderiyoruz. Bizim yaptığımız projeler misafirlerimizin akıllarında kalıyor ve deneyimleyen kişilerde hoş bir anı olarak saklanabiliyor. Kendinizi bir yönetici olarak nasıl tanımlarsınız? Benim de uzun süre yönetici olarak içinde bulunduğum AVM sektöründe disiplinin en temel taşlardan biri olduğunu düşünüyorum. Burada misafirlerimiz ve ekibimizle bir aile gibiyiz. Takım çalışması başarısı misafirlerimizin mutluluğunu getiriyor. Elbette gün içerisinde ufak ya da büyük sorunlar ile karşılaşabiliyoruz; büroda sorunlara profesyonel bir biçimde yaklaşmak oldukça önem taşıyor. Dolayısıyla hiçbir problemi görmezden gelme gibi bir lüksümüz yok. Kiracılarımız, yatırımcımız ve ziyaretçilerimizle sürekli fikir alışverişinde bulunarak var olan sorunları anında çözmeye özen gösteriyoruz. Misafirlerimize yönelik gerçekleştirdiğimiz etkinlik ve kampanyalarımızda her zaman ilkleri hayata geçirme ilkesiyle hareket ediyoruz.
Palladium AVM’den bahseder misiniz? Diğer alışveriş merkezlerinden farkı nedir?
Avmfipartners tarafından yönetilen, yaklaşık 40 bin metrekare kiralanabilir alanların tümü dolan ve perakende sektörüne canlılık katan Anadolu Yakası’nın en prestijli alışveriş merkezi Palladium AVM 32 katlı residence kulesini ve 190 mağazayı içinde barındırıyor. Yaklaşık 1500 kişiye iş imkânı sağlayan Palladium AVM toplamda 5 katı ve 2 bin 500 araçlık ücretsiz kapalı otopark alanı bulunuyor. Eğlence, alışveriş ve lüksün adresi Palladium AVM’de;sağladığımız fırsatlar, etkinliklerimiz ve birinci sınıf markalarımız ile alışveriş merkezi tanımını baştan yarattığımıza inanıyoruz. Aksesuardan bay/ bayan giyime; dayanıklı tüketim mallarından ev tekstil ürünlerine kadar geniş bir yelpazede misafirlerimize birçok farklı ürün gammını bir arada sunuyoruz. Anadolu Yakası’nın en çok tercih edilen alışveriş merkezi Palladium yıl boyunca misafirlerine sağladığı özel kampanya fırsatlarıyla farkını ortaya koyuyor. Palladium AVM olarak, Anadolu Yakası’na tanıştırdığımız lüks segmentteki markalar, sağladığımız fırsatlar ve etkinliklerimiz ile alışveriş merkezi tanımını baştan yaratıyoruz. Palladium AVM olarak gerçekleştirdiğimiz birçok etkinlik ve kampanya ile salt alışveriş merkezi anlayışının dışında misafirlerimize farklı alanlarda sosyalleşme imkanı sunuyoruz. Eğlence ve alışverişi tek bir potada eriten en prestijli alışveriş merkezi olarak insanların sadece alışveriş yapmak için geldiği bir yer olarak algılanmayı tercih etmiyoruz. Palladium AVM’ye gelen misafirlerimizin burada günlerinin büyük bir bölümünü sıkılmadan geçirebilecekleri ve alışveriş yapabilecekleri bir alan yaratmak için çalışıyoruz. Biz burada ziyaretçilerimize yaşam tarzı sunmaktayız.