PR, etkinlik ve reklam disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto İletişim Grubu, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da, Türkiye’nin en büyük ve en köklü İnteraktif Pazarlama Zirvesi IPZ’nin stratejik ortakları arasında yer aldı.
Tüm paydaşlarına değer katmayı kendisine görev edinen, medya, şirketler, hizmet sağlayıcılar ve toplum arasında önemli bir hizmet köprüsü kurarak sektöre yön veren Manifesto İletişim Grubu, Türkiye’nin ve dünyanın yakından takip ettiği, sektör açısından anlamlı, değer yaratacak projeleri desteklemeye devam ediyor. Bu sayede hizmet verdiği markaların yöneticilerine de faydalı bir platform oluşturmayı amaçlayan Manifesto, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da IPZ’nin stratejik ortakları arasında yerini aldı.
Manifesto’nun PR, Etkinlik ve Kreatif departmanları, İstanbul Kongre Merkezi’nde 19-20 Eylül tarihleri arasında düzenlenen, Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın katılımıyla açılışı gerçekleştirilen IPZ 2012’nin medya ilişkileri ve etkinliklerini planlayarak hayata geçirdi. Türkiye’nin gücünün interaktif ekonomi ile büyüyeceği inancından yola çıkan IPZ’de, iki gün boyunca internet mecrasının “ekonomik değer yaratan” tüm bileşenleri konuşuldu.
Bu sene kapılarını “İnteraktif Ekonomi ile Büyüyen Türkiye” temasıyla açan zirve kapsamında, Türkiye’den ve dünyadan yüzlerce pazarlama profesyoneli İPZ platformunda buluştu. Zirvede, interaktif yatırımlar, bu yatırımların geri dönüşü ve interaktif pazarlamanın ekonomiye doğrudan katkısı sayısal sonuçlarla iş dünyasının dikkatine sunuldu.
“THE CUP” ve “Seth Godin Konferansı”na da destek vermişti
Manifesto İletişim Grubu, global ölçekte reklamcılığın “Şampiyonlar Ligi” olarak bilinen ve bu yıl Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı’nın himayesinde, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın desteği ile hayata geçirilen Kıtalararası Reklamcılık Yarışması “THE CUP”ın destekleyicileri arasında da yer almıştı. Manifesto, pr, etkinlik, kreatif departmanlarıyla önümüzdeki yıl da yine farklı ve ses getirecek projelerle THE CUP’ta olacak.
ABD’nin bir numaralı pazarlama gurusu olarak gösterilen ve bugüne kadar 1 milyondan fazla kişiye konuşan Seth Godin de, HRdergi tarafından düzenlenen ve Manifesto İletişim’in PR sponsoru olduğu “Görünmez mi, Dikkat Çekici mi” konulu konferansa katılmıştı.