Manifesto, dünyanın en büyük iletişim ağı olan Worldcom’a üye oldu

/ / Basında Manifesto

PR, etkinlik ve reklam disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto İletişim Grubu, bağımsız iletişim ajanslarının biraraya geldiği dünyanın en büyük iletişim ağı olan Worldcom’a üye oldu.

Manifesto,  artık müşterilerine dünyanın 6 kıtasında, 96 şehirde Worldcom üyesi 108 şirket aracılığıyla hizmet sunacak.

Worldcom EMEA Toplantısı 28 Eylül Cuma günü Moskova’da yapıldı. Toplantıya, Manifesto İletişim Grubu’nu temsilen Ajans Başkanı Ozan Özkan, Genel Müdür Selin Bozkurt ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Deniz Yıldız katıldı. Manifesto temsilcilerinin Worldcom Yönetim Kurulu üyelerince büyük beğeni toplayan sunumları sonucu Türkiye’nin alanındaki öncü iletişim ajansı dünyanın en büyük iletişim ağına üye oldu.

Worldcom üyeliğini değerlendiren Manifesto İletişim Grubu Başkanı Ozan Özkan, Türkiye’nin son 10 yılda yakaladığı istikrar ortamı sayesinde ekonomi alanında dünyanın gıpta ile izlediği bir performans ortaya koyduğuna dikkat çekerek, bunun sonucunda çok sayıda Türk firmasının dünya pazarlarına açıldığını belirtti.

Günümüzün rekabetçi ortamında uluslararası pazarlara açılan işletmelerin başarılı olabilmeleri için bulundukları bölgeleri iyi analiz eden danışmanlık şirketlerine ihtiyacı bulunduğunu kaydeden Ozan Özkan, “Eğer yeni bir pazara girerken, gittiğiniz bölgelerdeki ekonomik uygulamalar, kültürel farklılıklar ve sektörel analizlerine ihtiyaç duyuyorsanız Worldcom’un global deneyimi, uluslararası tecrübesi paha biçilmez bir kaynak. Manifesto olarak bu kaynağın hizmet verdiğimiz markalara büyük katkı sağlayacağına inanıyorum. Artık Manifesto, müşterilerimizin yurtdışı tanıtım ve iletişim faaliyetlerini Worldcom üyelerinin yerel ve uluslararası deneyimini de katarak en üst düzeyde gerçekleştirme gücüne kavuşmuş bulunuyor” dedi.

Manifesto İletişim Grubu Genel Müdürü Selin Bozkurt da, Worldcom üyeliği sayesinde dünyanın hangi bölgesinde olursa olsun yatırım yapmak isteyen Türk firmalarına iş geliştirmeleri için güvenli bir ortam yaratabilecek, menfaatlerini koruyabilecek bir ilişki ağına sahip olduklarını sözlerine ekledi.

Manifesto’nun, Dubai, Erbil ve Moskova’da temsilciliklerinin bulunduğunu hatırlatan Selin Bozkurt, yurtdışı temsilciliklerini açarken, “müşterilerimiz dünyanın neresindeyse onların yanında yer almalıyız” vizyonuyla iletişim ve etkinlik hizmeti vermek için yola çıktıklarını kaydetti.

Selin Bozkurt, dünyanın en etkin iletişim şirketlerinin bir araya gelmesiyle oluşan ve dünyadaki uluslararası markaların yüzde 23’üne hizmet veren Worldcom’a üye olarak yurtdışı temsilciliklerinin yanı sıra dünyada 6 kıtada, 96 şehirde 108 partnerle iş yapma imkanına kavuştuklarını sözlerine ekledi.

Worldcom Avrupa-Ortadoğu ve Afrika Bölgesi (EMEA) Başkanı Imma Folch Lazaro da, Türkiye’den güçlü bir iletişim ajansının bünyelerine katılmasının kendilerini heyecanlandırdığını belirterek, “Manifesto, özellikle Türkiye’de faaliyet gösteren ve üyemiz olan ajanslarla çalışan uluslararası markalar için çok önemli iş ortağı olacak” dedi.

Manifesto’nun üyeliğinin ardından İstanbul da, Worldcom’un dünya haritasında üye şehirlerin arasında yerini aldı.