Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 9 – 10 Haziran tarihlerinde hipermarketlerine karnesini getiren ilkokul ve ortaokul öğrencilerine boyama kitabı, dondurma, meyve suyu, muz vb. çeşitli hediyeler veriyor.
Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, 2017 – 2018 eğitim ve öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerin karne coşkusuna ortak oluyor ve “Her Karneye Bir Hediye” kampanyasını başlatıyor.
Kampanya kapsamında 9 – 10 Haziran 218 tarihlerinde karnesiyle birlikte CarrefourSA Hiper marketlerine gelen ilkokul ve ortaokul öğrencilerine CarrefourSA Boyama Kitabı, Golf veya Algida dondurma, muz veya Tropicana Meyve Suyu’ndan birini hediye ediyor. 2 gün boyunca devam edecek kampanya kapsamında CarrefourSA, öğrencilere 25bin adetin üzerinde hediye dağıtmayı planlıyor. Karnesini gösteren öğrenciler hipermarketin danışma kısmından hediyesini alabilecekler. Kampanyaya en fazla bir kere katılım gösterilebilir. Kampanyadan yararlanmak için, karnenin ibrazı gerekmektedir. Kampanya hediyeleri stoklarla ve Hiper formatlı mağazalarla sınırlıdır.
CarrefourSA Hakkında:
1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 33 Hiper, 372 Süper, 24 Gurme ve 196 Mini marketten oluşan zinciriyle 55 ilde toplam 625 marketiyle faaliyet göstermektedir. CarrefourSA, 2017 yılı sonu itibarıyla toplam 516 bin metrekare net satış alanı ve 165 milyon kişilik müşteri sayısıyla 4,55 milyar TL ciro elde etmiştir.