Kahire Fuarı’nın Türkiye Hakları Manifesto’da

/ / Basında Manifesto

Mısır’da faaliyet gösteren fuarcılık şirketi Bavaria International Exhibition sahibi Essmat B. Diab ortaklığıyla hizmete başlayan Manifesto Kahire, Türk müteşebbislerine Mısır’da önemli fırsatlar sunmayı hedefliyor. Manifesto, bu işbirliği çerçevesinde yaptığı anlaşmayla Mısır’ın en ünlü fuarlarından “Uluslararası Kahire Fuarı”nın Türkiye haklarını aldı.

Kahire Fuarı, 19-29 Mart 2013 tarihleri arasında düzenlenecek

Mısır ile ticaret olanaklarını geliştirmek isteyenler için “altın bir fırsat” olan 46. Uluslararası Kahire Fuarı, önümüzdeki yıl 19-29 Mart tarihleri arasında düzenlenecek. “Ticaret Geçidi Mısır” temasıyla gerçekleştirilecek fuar, yerel veya yabancı şirketler için elverişli koşullar yaratmayı, ticari kuruluşlar için iş partnerleri bulmayı, ithalatı ve ihracatı geliştirmeyi amaçlıyor. Bu nedenle fuar kapsamında konferanslar, seminerler, atölye çalışmaları düzenlenerek, yerli ve yabancı şirketlerin tanışma ve iş yapmaların imkân sağlıyor.

Mısır, Afrika pazarının giriş kapısı

Manifesto İletişim Grubu Başkanı Ozan Özkan,  yaklaşık 86 milyonluk nüfusu, 1 milyon km²’yi aşan yüz ölçümü ve coğrafi konumu ile Mısır’ın, Orta Doğu ve Afrika’nın en büyük ekonomilerinden birisi, Afrika pazarının da giriş kapısı durumunda olduğunu hatırlattı.

Ozan Özkan, Türkiye ve Mısır arasında müteahhitlik sektörü başta olmak üzere otomotiv, makine ve beyaz eşya, mühendislik sanayileri ve perakende alanındaki işbirliği imkanlarına dikkat çekti.

Manifesto İletişim Grubu’nun müşteri portföyü ve gelen talepler doğrultusunda inşaat, turizm, enerji ve perakende sektörlerine odaklandığını hatırlatan Ozan Özkan, “Mısır’da da güçlü yerel ortağımızla Türk firmalarının yatırım yapabilmeleri ve iş geliştirmeleri için güvenli bir ortam yaratmayı amaçlıyoruz. Müşterilerimizin menfaatlerini koruyabilecek güvenli ilişki ağına sahibiz’’ dedi.

Manifesto İletişim Grubu Genel Müdürü Selin Bozkurt da, Manifesto’nun, yurt dışında şirket kurarak markasını sınırların ötesine taşıyan ilk Türk iletişim grubu da olduğunu hatırlatan Selin Bozkurt, uluslararası alandaki güçleriyle, PR, etkinlik ve reklam disiplinlerinde, telekomünikasyon, perakende, finans, enerji, otomotiv, petrol, inşaat ve turizm sektörlerinde müşterilerine çeşitli yerel ve uluslararası projelerde başarılı danışmanlık hizmeti verdiklerini söyledi.

Kahire’de ciddi projelere imza atacağız

Selin Bozkurt, tüm medya grupları ile güçlü ağ yönetimi ve tüm düzeylerdeki geniş iş network’ü ile özellikle güvenilir iş geliştirme fırsatları yaratan Manifesto’nun, müşterilerine birçok avantaj sunduğunu belirtti.

Manifesto İletişim Grubu’nun, Turquality’e akredite olduğunu, bu sayede Turquality üyesi 83 firmaya yapacakları “Marka Yönetim Danışmanlığı” hizmetlerinde talep ettikleri bütçenin yüzde elli oranında devlet tarafından teşvik edildiğini hatırlatan Selin Bozkurt, bağımsız iletişim ajanslarının biraraya geldiği dünyanın en büyük iletişim ağı olan “Worldcom” üyesi ilk Türk iletişim grubu olarak da dünyanın 6 kıtasında, 96 şehirde hizmet sunduklarını anlattı.

“Müşterimiz dünyanın neresindeyse onların yanında yer alma gayreti içindeyiz” diyen Selin Bozkurt, Kahire’de de kısa zamanda çok ciddi projelere imza atacaklarından emin olduğunu söyledi.

Manifesto Kahire hizmete girdi

PR, etkinlik ve reklam disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto İletişim Grubu, Türkiye dışındaki 6. ofisini Mısır Kahire’de açtı.

Birleşik Arap Emirlikleri’ne (BAE) bağlı emirliklerden Ras Al Khaimah (RAK), Abu Dabi ve Dubai, Kuzey Irak’ta Erbil, Rusya’da Moskova bürolarının ardından Grubun, yurtdışındaki 6. ofisi Mısır Kahire’de hizmete girdi.