İnteraktif Pazarlama Zirvesi

/ / Manifesto Blog

Türkiye’nin en köklü İnteraktif Pazarlama Zirvesi İPZ, bu sene TTNET, Türk Telekom ve Avea’nın ana sponsorluğunda, 12 Eylül’de Swissotel The Bosphorus’ta yerli ve yabancı pazarlama profesyonellerini bir araya getiriyor.

 ‘Online İtibar Yönetimi’, ‘Bilişim Hukuku’, ‘Medyada Gelenekselden Dijitale Dönüşüm’ konulu panelleri ve ‘Dönüşüm ve Uyum’ teması ile kapılarını açacak İPZ’13, interaktif pazarlamanın tamamladığı evrimi ve ikinci baharını katılımcılarla paylaşacak. Bu yıl zirvenin ana konuşmacısı ise; uluslararası en büyük reklam şirketlerinden Publicis Group’a bağlı MRY ajansının CMO’su David Berkowitz..İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde ‘’Cyborg Tüketici Çağında Pazarlama’’ başlıklı bir konuşma gerçekleştirecek Berkowitz, özellikle son dönemin gündem maddelerinden ‘’Google Glass’’ projesi ve örnekleri ile birlikte dijital mecranın hızla elimizde tuttuğumuz bir olgudan üzerimize giydiğimiz kıyafete ya da taktığımız bir aksesuara dönüşüm sürecini ve adaptasyonunu anlatacak.