İletişim demek fark yaratmaktır

/ / PR Makaleleri

Herkes işin kolayını bulmuş, herhangi bir iş de başarılı olamayan kişiler kolay yöntem olarak hadi öncelikli olarak bir yer kiralayalım, sonrasında bir masa, sandalye, iletişim için ise önemli olan telefon, bilgisayar ve internette olduğumu hop sonrasında tak tabelayı. Oldu bitti. Al sana danışmanlık şirketi. Keşke herşey bu kadar basit, kolay olsa. Oysaki iletişimde, kurum, marka ve medyanın ihtiyaçlarının doğru anlaşılması gerektiğine inanan iletişim danışmanlığı şirketleri, hem kurumlara hem markaya hem de medyaya ve gündeme uygun, yaratıcı yeni fikirler üreten,  her iki tarafın ihtiyaçlarını doğru anlayan bir yaklaşımla hizmet verme ilkesini benimsemektedirler. Bu ilkeler baz aldığında başarıda zaten peşinden gelmektedir.

İletişimin Gücü…

Sektörlerinde lider ulusal ve uluslararası değerli birçok iş ortağına, kurumsal itibarlarını ve marka kimliklerini geliştirmeleri amacıyla stratejik danışmanlık alanında halkla ilişkiler sektörünü geliştirmek ve daha çok ön plana çıkarmak, standartları yükseltmek amacıyla danışmanlık hizmetleri verilmektedir.Her geçen gün büyüyen ve gelişmekte olan bir ülkede, iletişim danışmanlığı sektörünün lider markaları arasında yer almaktadır. Hizmet verdiği kurum ve markalara yenilikçi ve farklı fikirler sunmak, somut çözümlergeliştirmeyi ve bu çözümleri evrensel bir bakış açısıyla uygulamayı hedef olarak belirlemişlerdir.

Danışmanlık şirketleri; dinamik, yenilikçi, modern, çözüm odaklı, kriz yönetimi, stratejik planlama ve uygulama, medya ilişkileri, organizasyonlar, etkinlikler, müşteri yönetimi, ilkeli ve öncü iletişim danışmanlığı hizmetleri ile herkes tarafından tercih edilen bir şirket olmayı ilke edinmelerinin yanı sıra piyasadaki deneyimleri, güçlü müşteri portföyü, sektörel bilgisi, farklı uzmanlık alanlarındaki başarıları ile güçlü kişisel ve sosyal iletişim uzmanlığı ile danışmanlık yöntemi olarak, kişiye özel uygulamalar ile güçlü bir strateji oluşturulup ve kişinin hangi yönde eksiklikleri olduğu tespit edilip, o eksikleri tamamlamak için doğru bir yol haritası oluşturulmalıdır. Bu çalışmalar ve teknikler tamamen kişiye, müşteriye özel olarak belirlenir ancak amaç ve odak noktası ne olursa olsun hedefimiz; başarı ve güçlü bir itibar profili oluşturup, markayı en tepeye taşıyabilmektir. Doğru ve etkili bir iletişim için ise kalıcı bir itibar yaratmak; deneyim ve insan ilişkileri gerektirmektedir. Ayrıca danışmanlık veren şirketlerin moda ve  turizmden, sağlık ve teknolojiye, finans ve otomotiv sektörüne kadar uzanan geniş bir yelpazeye hakim olması ve detaylı bir iletişim danışmanlığı deneyimine sahip olmaları gerekmektedir.