Genç Fikirler, Genç Yöneticiler

/ / PR Makaleleri

Kimi zaman tecrübesizlikleri yüzünden olumsuz bir gözle bakılan gençler, oldukça etkili ve yenilikçi birer fikir makinesi gibidir. Kimileri tarafından gerekli değer gösterilmeyen bu gençler aslında içinde bulunduğumuz çağın en iyi gözlemcileri ve ön görücüleridir. Çağın gerekliliklerini anlamak, yaşanılacak sorunda etkili çözüm yolları üretebilecek, yapılacak çalışmaların getirilerini ön görebilecek, başarıya ulaşma konusunda en etkili faktörlerden biri olan yaratıcılık ve yenilikçi çalışmalarda oldukça farklı projelere imza atabilecek olan kişiler hiç şüphesiz parlak zekâlarıyla gençlerdir.

PR şirketleri arasında başarısıyla adından söz ettiren iletişim devi Manifesto, gençlerdeki bu potansiyelin ortaya çıkarılması ve sektörde karşılaşacakları durumlar için tecrübe kazanmaları gibi pek çok faydalı çalışma gerçekleştirmiştir. Bu çalışmalarda seminerler düzenlenmiş, gençlerin kendilerini geliştirebilmeleri, yaşlarının getirdiği kısıtlamalardan ötürü kazanamadıkları tecrübeyi kazanmaları, iş hayatında karşılaşabilecekleri ya da karşılarına çıkabilecek farklı durumlarda ne yapmaları gerektiği, iş dünyasını detaylı bir şekilde öğrenmeleri gibi pek çok farklı konu hedeflenmiştir. Manifesto akademi bu hedeflerine ulaşırken gençlerden de bazı konularda yardım almıştır. Genç fikirlerin oluşturduğu akademi, gençlerin gözünden çağı görmek, çağın gerekliliklerini anlayabilmek, doğdukları ve geliştirdikleri bu yeni dünyayı anlayabilmek için bu gençlerin fikirlerini almaktadır.

Manifesto Akademi projesi kapsamında çeşitli seminerler düzenlenmiştir. Bu seminerlerde oldukça keyifli dakikalar yaşanmış bununla birlikte öğrenme de gerçekleşmiştir. Seminerlerin sonunda gençlerden düşüncelerini yazmaları istenmiştir. Bu düşünceler ise eğitimcilerin gelişimine katkı sağlama konusunda oldukça etkili olmuştur. Manifestonun bünyesinde bulunan gençler fikirlerinin yer aldığı metinler kaleme almaya başlamıştır. Tamamen özgün fikirlerden oluşan bu makaleler ise internet aracılığıyla ‘açık bilgi toplumu’ kurallarına uygun bir şekilde tüm toplumun hizmetine sunulmuştur.  Böylece bu gençlerin düşünceleri öğrenmek için birer araç olmuştur. Yaratıcı perspektifler, yeni kuşaktaki iletişim kodları, markaların bu yeni dönemde ayakta kalması gibi pek konuda oldukça faydalı bilgiler bu sayede edinilmektedir.