Florya Flyinn Gurme CarrefourSA Yenilenerek Açıldı

/ / Manifesto Blog

Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 5 milyon TL yatırımla tasarımından ürün gamına, alışveriş ortamından farklı damaklara hitap eden lezzetlerine kadar yenilediği Florya Flyinn Gurme marketini müşterileriyle buluşturdu.

Kutay Kartallıoğlu: “Kahvaltıdan akşam yemeğine kadar her öğün için her damak tadına uygun ürünler bir yana, alışılagelmişin dışındaki lezzetleri de Gurme marketlerimize getiriyoruz. Yükselen yıldızımız Gurme marketlerimizle müşterilerimiz için adeta bir lezzet deneyimleme platformu gibi hizmet sunuyoruz” dedi.

Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, İstanbul Florya’da yenilediği Flyinn Gurme marketini CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, Süper – Gurme – Mini Satış Genel Müdür Yardımcısı Ayten Engin Erçevik ve İcra Kurulu Üyelerinin katılımıyla 17 Nisan 2019 Çarşamba akşamıhizmete açtı. Enbe Orkestrası, açılışta sergilediği canlı performansla davetlilere keyifli dakikalar sundu.

Kutay Kartallıoğlu: “Müşterilerimize adeta lezzet deneyimleme platformu sunuyoruz”

CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu yaptığı değerlendirmede, Gurme marketlerinin özgün bir tasarıma, geniş bir ürün gamına ve rahat alışveriş imkânına sahip olduğunun altını çizerek, şunları dile getirdi:

“Florya, 1800’lerin sonunda kurulan ve bugün hala kendine has tarzıyla yaşam merkezi olma özelliğini koruyan İstanbul’un en eski yerleşim yerlerinden biri… Uzun zamandır faaliyet gösterdiğimiz Florya’daki marketimizi, bölgenin yapısı ve semt sakinlerinin beklentileri doğrultusunda 5 milyon TL yatırımla Gurme formatında yenileyerek müşterilerimizle buluşturduk. Toplam 2 bin metrekare satış alanına sahip Flyinn Gurme marketimizde müşterilerimize adeta bir gurme gibi alışveriş yapabilecekleri çeşit ve kalitede ürün sağlıyoruz. Kahvaltıdan akşam yemeğine kadar her öğün için her damak tadına uygun ürünler bir yana alışılagelmişin dışındaki lezzetleri de Gurme marketlerimize getiriyoruz. Yükselen yıldızımız Gurme marketlerimizle müşterilerimiz için adeta bir lezzet deneyimleme platformu olarak hizmet veriyoruz.”

Ayten Engin Erçevik: “Farklı lezzetleri arayanlara vazgeçemeyecekleri bir mekân sunuyoruz”

CarrefourSA Süper – Gurme – Mini Satış Genel Müdür Yardımcısı Ayten Engin Erçevik de, Florya’da yaşayan müşterilerin alışveriş alışkanlıklarını birçok farklı kriter bakımından analiz ederek böyle bir yatırıma karar verdiklerini belirterek, “Gurme marketlerimiz, üç özelliğiyle öne çıkıyor; tasarım, ürün çeşitliliği ve ferah alışveriş imkânı… Bu üç özellikle damak tercihleri doğrultusunda farklı lezzetleri deneyimleyen ve bu lezzetleri ülkemizde arayan müşterilerimize vazgeçemeyecekleri bir mekân sağlıyoruz. CarrefourSA olarak müşterilerimize, damaklarında alıştıkları tatlara, Gurme marketlerimizle hayat katıyoruz” dedi.   

Ayten Engin Erçevik, “Flyinn Gurme marketimizde gerçekleştirdiğimiz değişimle artık onlarca çeşit balığın yanı sıra ustasının elinden taze suşiler, çiftliklerden veteriner hekim kontrollü yüzde 100 yerli besi olan güvenilir et ve şarküteri ürünleri, birbirinden farklı peynir çeşitleri, unlu mamuller, organik ürünler, vegan yeme alışkanlığı olanlara yönelik ürünler, geniş bir mahzen ve dünyanın birçok noktasından gelen kahve çekirdeklerinden öğütülen kahveler gibi farklı ürünler bulunuyor. Gıdanın yanı sıra bir mutfakta ya da sofrada ihtiyaç duyulan tüm araç – gereçler, evi güzelleştiren tekstil ürünleri ve benzerlerini de müşterilerimle buluşturuyoruz. Teknolojik açıdan da yenilediğimiz marketimizde, Hızlı Kasa uygulamamızla müşterilerimize zamandan kazandırıyoruz” diye konuştu.

CarrefourSA Hakkında:

1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 53 ilde, 29 Hiper olmak kaydıyla toplam 596 marketiyle faaliyet göstermektedir.

www.carrefoursa.com