Fashionist Üçüncü Yılında Manifesto İletişim İle El Sıkıştı

/ / Manifesto Blog

Tekstil ve hazır giyim sektörünün önemli fuarlarından olan ve modanın nabzının tutulacağı Fashionist’16’nın iletişim ajansı Manifesto oldu.

Patika Tanıtım Fuar ve Sergi Org. Hiz. A.Ş. ve OTİAD (Osmanbey Tekstilci İşadamları Derneği) iş birliği ile bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilecek Abiye, Damatlık ve Gelinlik Fuarı Fashionist, 14- 16 Ocak tarihleri arasında İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda kapılarını açmaya hazırlanıyor.

Finans, gayrimenkul, turizm, enerji, otomotiv ve perakende başta olmak üzere ekonomik açıdan lokomotif olan sektörlerde stratejik danışmanlık hizmeti veren Manifesto, müşteri portföyüne her geçen gün yeni markalar eklemeye devam ediyor.

Uzun yıllardır sektörde yapmış olduğu çalışmalarla adından sıkça söz ettiren Manifesto İletişim, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından tescil edilen ve uluslararası fuar takviminde yer alarak Türkiye’nin tekstil ve hazır giyim sektörünü dünya genelinde temsil eden Fashionist’16’yi hizmet verdiği markalar arasında ekledi.

Manifesto CEO Selin Bozkurt, üç yıldır yerli ve yabancı moda profesyonellerini ağırlayan Fashionist ile gerçekleştirdikleri iş ortaklığı hakkında şunları söyledi: ‘’Fashionist üç yıldır Türkiye tekstil ve konfeksiyon sektörünü dünya genelinde temsil ederek abiye, damatlık ve gelinlik alanında trendleri belirliyor. İstanbul’u; Paris, Milano, Londra, New York gibi modanın dünyanın sayılı moda başkentleri arasında konumlandırmayı hedefleyen Fashionist, 2016 yılında, üç kıtadan satın almacılar ve 25 binin ziyaretçi hedefi ile tekstil sektörüne büyük bir hacim kazandırmayı hedefliyor. İş birliğimiz kapsamında Türkiye tekstil sektörünü global pazarda temsil eden Fashionist’16’nın yurtiçinde iletişim çalışmalarını gerçekleştirerek sektörün gelişimine katkı sağlayacak olmanın haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz’’ dedi.

İstanbul’un dünyanın en önemli ticaret merkezinden biri olduğuna dikkat çeken Patika Fuar A.Ş. Genel Müdürü Didem Cılga, Fashinoist’16’dan beklenti ve hedefleri hakkında şunları söyledi: ‘’Kültürlerin buluşma noktası olan İstanbul, Asya ile Avrupa’yı birbirine bağlayan, jeopolitik konumu itibariyle dünyada önemli bir yer tutan, 350 ülkeden direk uçuşa sahip olan ve modanın trendlerinin belirlenmesinde önemli rol oynayan bir merkez. Bugüne kadar 40 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlayan ve abiye, gelinlik ve damatlık alanında dünya trendlerini belirleyen Fashionist fuarı kapsamında İstanbul’u İtalya, Paris, New York, Londra gibi dünyanın sayılı moda başkentleri arasında konumlandırmayı hedefliyoruz. Türkiye tekstil ve konfeksiyon sektörünü uluslararası pazarda temsil eden Fashionist, tüm yerli ve yabancı moda profesyonellerini buluşturan bir organizasyon. Bu yıl da yine 25 bin ziyaretçiyi Fashionist’16 çatısı altında bir araya getirerek ciddi bir ticaret hacmi oluşturmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda bugüne kadar Türkiye’de yapılmış en büyük alım heyeti çalışmasını yaptık. Dünya konjonktürünü ve içinde bulunduğumuz genel ortamı göz önüne alarak yeni pazarlara açılmayı hedefledik. Ocak ayından beri tüm dünyada 120 bin davetiye ve broşür dağıtımı yaptık. Abiye, gelinlik, damatlık modası ile ilgili dünyada öne çıkan tüm yayınlarda Ocak ayından beri haber ve ilan çalışmaları yaptık. Tarih itibariyle iç pazara da hitabeden Fashionist’i dünyadaki en önemli fuarlar arasında yer almasını sağladık. Tüm sektör profesyonellerini Fashionist’e bekliyoruz.’’ dedi.

OTİAD Yönetim Kurulu Başkanı İlker Karataş bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilecek Fashionist’16 kapsamında şunları söyledi: ‘’İlk iki yılında yoğun emeklerle Patika Fuarcılık iş birliğiyle yaptığımız Fashionist, hem tekstil sektörü hem de İstanbul için gurur verici bir başarı ile neticelendi.  İstanbul’un bir ticaret merkezi olması ve önemli geçiş yolları üzerinde bulunması nedeniyle büyük ilgi gören Fashionist, 3. yılında da dünyanın pek çok ülkesinden alıcıları ağırlamaya hazırlanıyor. Yeni Pazar arayışlarında İTKİB, İTHİB ve Ekonomi Bakanlığı’nın da desteğiyle, başta İran olmak üzere Afrika, Türk Cumhuriyetler, Balkanlar ve Ortadoğu pazarlarına ulaşılarak tekstil sektörünün lokomotifi olan Osmanbey’i dünyanın farklı noktalarıyla buluşturacak bir organizasyonu daha hayata geçiriyoruz. Markalaşıp, üretim dönemlerimizi dünya ile senkronize ettiğimizde, abiye, gelinlik, damatlık firmalarımız özgün tasarımları, üretimdeki hızları ve kalite-güvenlik konularında dünya platformunda hak ettiği yeri alma yolunda hızla ilerliyor. OTİAD olarak Osmanbey’de bulunan 4000’e yakın firma ile tekstil pazarını temsil eden bir sivil toplum kuruluşuyuz. Birlikteliğimizden doğan bu gücü, Fashionist ile buluşturarak markalaşma yolunda daha sağlam adımlar atmaya devam ediyoruz. Abiye, Gelinlik ve Damatlık sektöründe dünyanın önde gelen organizasyonu olma yolunda güçlü ve emin adımlarla ilerlerken 3. yılımızda da modanın profesyonellerini Fashionist’e bekliyoruz’’ dedi.