Dijital öldü yaşasın dijital

/ / Manifesto Blog

Türkiye’nin en köklü dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi, dokuzuncu yılında “Dijital öldü. Yaşasın Dijital” temasıyla pazarlama dünyasına tersten bir bakış atıyor. Türk Telekom ve TTNet ana sponsorluğunda 11 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek İPZ’14 makinelerin makinelerle konuştuğu yeni dönemde pazarlama profesyonellerini yeni dijital yaşam biçimi ile tanıştıracak.

Türkiye’nin en büyük ve en köklü interaktif pazarlama zirvesi İPZ, dokuzuncu yılında kapılarını Türk Telekom ve TTNet ana sponsorluğunda 11 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta açıyor. Binlerce yerli ve yabancı pazarlama profesyonelini tek bir platformda bir araya getiren İPZ bu yıl ‘’Dijital öldü. Yaşarın dijital’’ başlığı altında hayatın içerisine entegre olan yeni dijital kavramını ve buna bağlı olarak değişen pazarlama modellerini masaya yatıracak.

Makinelerin makineler ile konuştuğu, ‘wireless soluduğumuz’ yeni dünyada İPZ’14 dijitali interaktifin de ötesinde proaktif bir tema çerçevesinde buluşturarak pazarlama profesyonellerine bugünün dijital yaşam biçimini anlatacak. Düzenlendiği her yıl pazarlama dünyasında büyük yankı uyandıran, sürpriz içerik ve konuklarıyla sektörün değişim ve gelişiminde öncü olan İPZ’14, dokuzuncu yılında konuklarını yerli ve yabancı konuşmacıların katıldığı oturumlarda ağırlayacak.

İPZ’14, dünya çapında başarı elde eden pazarlama uzmanlarını ağırlıyor!

Zirvede ‘’Social Engagement Marketing’’ kitabının yazarı ve dünyanın en ünlü markalarına ‘’Değişim Yönetimi Danışmanı’’ olarak hizmet veren Michael Tchong ile pazarlama alanında 20 yıllık bir deneyime sahip ‘’The Silent Power: Internet of Things’’ kitabının yazarı Daniel Obodovski de İPZ’14 katılımcıları ile bir araya gelecek.

 

Dünya çapında 450 milyondan fazla kullanıcıyı birleştiren, her ay 15 milyon yeni kullanıcıya ulaşan online müzik platformu olan Shazam da İPZ’14’te yerini alıyor. Shazam’ın Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’ndeki operasyonlarını yöneten bölge içi ticari faaliyetlerden sorumlu Josh Partridge, Shazam’ı ve eğlence dünyasındaki yeni pazarlama trendlerini katılımcılarla paylaşacak.