Kreatif Ajansı Hakkında
REKLAM AJANSLARI İÇİN YENİ DÖNEM PERSPEKTİFLERİNE GİRİŞ
TASARIM AYRIŞTIRIR, FARKLILIK MARKALAŞTIRIR, MARKA SATTIRIR…
Marka İletişimi, yıllar boyu her oyuncunun kapmak için uğraştığı bir top olarak sahada döndü durdu. Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama profesyonelleri bir markanın ortak anlamını inşa etmenin, o markaya bir ömür biçmekle eş anlamlı olduğunu zaman içinde, çok büyük bütçelerle ve müşterileri tarafından bir hayli hırpalandıktan sonra öğrendiler. Bugünün dünyasının getirdiği bilgi ve anlam yoğunluğuyla birlikte bir markanın yaşaması ve gelişmesi için farklı disiplinlerin birlikte çalışmaları, içeriği birlikte inşa etmelerinin önemi ise yeni kavranıyor.
Reklam ajansının PR ajansıyla aynı dili konuşamadığı, pazarlamanın her ikisine de düşman olduğu, dijitalin ise ne yaptığının belli olmadığı günler geride kaldı. Bugünün piyasa koşulları bize aynı gemide olduğumuzu hatırlatıyor, anlamayanları ise soğuk bir duş bekliyor.
İnternetin hayatımıza getirdiği çeşitlilikle birlikte bilimdeki ilerlemelerin ışığında, her gün yeni bir özelliği keşfedilen insan zihninin sırlarını öğrendikçe bizden talep edilen ‘marka sadakatini yaratmanın ve sürdürmenin alışılmış yöntemlerle gerçekleşmeyeceğine, yalnızca yeni bir zaman ve bütçe kaybı yaşatacağına olan inancımız artıyor.
Manifesto’nun çatısı altında ‘kreatif epartman’ bulunduğunu öğrenen bir çok sektör profesyoneli bize aynı soruyu soruyor; ‘tam olarak ne yapıyorsunuz?’
Bu soruya tek bir yanıt vermek gerekirse eğer: ‘Biz öyküler yaratıyoruz’.
Bir organizma olarak hayal ettiğimiz markalar, kurumlar için yaşamlar tasarlıyoruz.
Farklı disiplinleri ‘barış içinde, bir arada’ barındıran Manifesto’nun çatısı altında aynı konuya başka yerlerden bakan beyinlerin ortak hikayesini yazıyoruz.
MANİFESTO İÇİN KREATİF DEPARTMAN BİR KESİŞME NOKTASIDIR.
Manifesto Kreatif bir reklam ajansı olarak konumlandırabileceğiniz gibi, marka danışmanı, konsept tasarımcısı, ilham kaynağı olarak da algılayabilirsiniz.
Bir reklam ajansından beklediğiniz hizmetler için bize geldiğinizde, her şeyden önce hikayenizi bütüncül bir bakış açısıyla tasarlarız. Bizim elimizden çıkan marka öyküsü, PR, Pazarlama, Dijital ve Etkinlik disiplinleri tarafından da kullanılabilir, çoğaltılabilir, zira biz farklı disiplinlerin gereksinimlerini, ihtiyaçlarını da bilir ve gözetiriz.
Yeni marka isminden kurum kimliğine, reklam kampanyasından süreli yayınlara dek, görsel iletişimin tüm unsurlarını tasarlarken her daim aynı kuralı gözetiriz; ‘parçadan bütüne, bütünden parçaya; tek bir anlam, tek bir hedef’…
Yaratıcılık insana bahşedilmiş bir hediyedir. Bizi mağaraların soğuğundan alıp ‘residence’lara getiren bir hediye… Yaratıcı düşünce ise gerçekte, problem çözmektir. Markalar dünyasında oyuncuların sayısı artar, arz patlaması yaşanırken çözülecek problemlerin sayısı ise günden güne artıyor.
Bu nedenle bizler Manifesto’da PR, Etkinlik, Dijital ve Kreatif profesyonelleri olarak ‘bütünleşik pazarlama iletişimi’nin önemine inanıyoruz. Markanız, kurumunuz için stratejik iletişim çözümleri üretirken, sizi piyasadaki diğer oyunculardan ayrıştıracak, anlamlı ve yaratıcı fikirler üretmeye özen gösteriyoruz.
Bu noktada, bizi piyasadaki benzerlerimizden ayıran en önemli unsurun, iletişim, etkinlik ve dijital departmanların iş yapış tarzına getirdiğimiz yaratıcı yaklaşımlarımız olduğunu düşünüyoruz.
Eğer bir Manifesto PR müşterisi iseniz, Manifesto Kreatif'in izlerini Yıllık Stratejik İletişim Planınızdan, pazarlama projelerine, sosyal sorumluluk kampanyası tasarımlarından, dönemsel etkinlik planlarınıza kadar bir çok yerde bulabilirsiniz.
Manifesto Event’e geldiğinizde ise sizi her projeyle birlikte özgün bir sunum ve konsept önerileri bekler. Sunduğumuz her etkinlik fikrinin bir hikayesi vardır. Markanız, kurumunuz için anlamlı bir zemin oluşturacak, etkinliğinizin hedef kitlesini tek bir anlam etrafında toplayacak, çoğaltılabilir hikayeler yazarız.