Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, ZUBİZU ile gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında 30 Kasım’a kadar ZUBİZU uygulaması üzerinden CarrefourSA’da ay içerisinde 400 TL’lik alışveriş yapanlara 40 TL’lik puan kazandıracak.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, yaklaşık 2,5 milyonu aşkın üyesine 500’den fazla marka ile 12 binden fazla satış noktasında ayrıcalıklar sunan Türkiye’nin yaşam tarzı mobil uygulaması ZUBİZU ile yeni bir işbirliğine imza attı.
400 TL ve Üzeri Alışverişe 40 TL Puan Hediye
İş birliği kapsamında 30 Kasım’a kadar ZUBİZU uygulaması üzerinden kampanyaya katılan müşteriler, Türkiye’deki tüm CarrefourSA’lardan cep telefonu numarasını söyleyerek yapacağı 400 TL ve üzeri alışverişlerde 40 TL puan kazanacak. Kazanılan puanlar, 6 Aralık’ta tüm kullanıcıların CarrefourSA kartlarına yüklenecek.
ZUBİZU üyelerinin kampanyadan yararlanmak için uygulamada yer alan CarrefourSA sayfasından yalnızca bir kere kampanyaya katılarak mevcut CarrefourSA kartı ya da o sırada oluşturulacak sanal kartı tanımlamaları yeterli olacak.
Kampanyayla ilgili detaylı bilgiye ZUBİZU uygulamasından, www.carrefoursa.com’dan ve 0850 222 06 66’dan ulaşabilirsiniz.
CarrefourSA Hakkında:
1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 29 Hiper, 355 Süper, 24 Gurme, 195 Mini ve 6 Geleneksel marketten oluşan zinciriyle 53 ilde toplam 609 marketiyle faaliyet göstermektedir. www.carrefoursa.com