Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde Türkiye’yi kurbanda erken rezervasyon dönemi ile tanıştırıyor.
“Kurbanını Erken Al, Az Öde” kampanyası kapsamında tüketiciler, 15 Temmuz’a kadar 16 kilogramlık kıvırcık koç kolisini 1190 TL’den satın alacak.
Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, tasarruflu alışverişin adresi olmak, tüketicilerini kaliteli, çeşidi bol, taze ve fiyatı uygun ürünlerle buluşturmak amacıyla sektörde bir ilke daha imza atıyor.
Kurban Bayramı’na yaklaşık iki ay kala “Kurbanını Erken Al, Az Öde” kampanyası ile kurbanda erken rezervasyon dönemi başlatan CarrefourSA’dan 15 Temmuz tarihine kadar sipariş verenler, en az 16 kilogram kıvırcık koç kolisini 1190 TL’ye satın alacak.
Kampanya kapsamında ödemelerini Axess Kart ile yapanlar, aynı koliyi 1140 TL’ye satın alabilecek ve 9 taksit imkânından faydalanabilecek. Aynı zamanda kurban alımlarında CarrefourSA, 3’lü içecek paketi hediye edecek.
1 – 15 Temmuz tarihleri arasında CarrefourSA’larda ve CarrefourSA.com’da
Kurbanını Erken Al, Az Öde kampanyası kapsamında hem CarrefourSA’lardan hem de İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’daki iller için CarrefourSA.com üzerinden kıvırcık koç kolisi siparişi verilebilecek. Kıvırcık koç kolisi satılamayan belirli mağazalarda karaman koç kolisi satışa sunulacak. Kampanya kapsamında marketlerden verilen sipariş Kurban Bayramı’nın 4. Günü teslim alınabilecek, CarrefourSA.com üzerinden verilen siparişler de yine Kurban Bayramı’nın 3. Günü belirtilen adrese teslim edilecek.
Kaynağı belli, yüzde 100 yerli besi
CarrefourSA’da kurbanlık olarak satışa sunulan kaynağı belli, yüzde 100 yerli besi olan tüm küçükbaş ve büyükbaş hayvanlar, öncelikle uzman veterinerler tarafından sağlık kontrolünden geçiriliyor. Kesim işlemi ise yine alanında uzman kasaplar tarafından hijyenik koşullarda İslami usullere uygun olarak güvenilir bir şekilde gerçekleştiriliyor.
CarrefourSA Hakkında:
1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 28 Hiper, 364 Süper, 24 Gurme ve 195 Mini marketten oluşan zinciriyle 53 ilde toplam 614 marketiyle faaliyet göstermektedir.