CarrefourSA ve THY İş Birliği, Temmuz’da da Mil Kazandırıyor
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, dünyanın en fazla ülke ve uluslararası destinasyonuna uçan havayolu şirketi Türk Hava Yolları ile “Miles&Smiles” programı özelinde Mil kazandırmaya devam ediyor.
Temmuz ayı boyunca CarrefourSA marketlerinden ya da Carrefoursa.com ve CarrefourSA Online Marketi’nden tek seferde yapılan 250 TL ve üzeri alışverişler, harcanan tutar kadar THY’den Mil kazandırıyor.
Kampanyaya Katılım Şartları Neler?
Kampanyaya katılmak isteyen müşterilerin “MIL” yazarak 4604’e SMS göndermesi veya www.carrefoursakart.com sitesinden “CarrefourSA – Türk Hava Yolları Kampanyaya Katıl” butonuna tıklayarak ilgili formu eksiksiz doldurması yeterli oluyor. SMS göndererek kampanyaya dahil olan müşterilerin, katılım talebi yaptığı cep telefonuna onay SMS’i iletiliyor ve onay SMS’i alındıktan sonra yapılacak alışverişler, kampanya kapsamında değerlendiriliyor.
- kazanılan Miller, takip eden ayın 3. işgünü yani 5 Ağustos’ta müşterinin ilgili Miles&Smiles üyelik numarasına yüklenecek.
- Kampanyadan yararlanabilmek için müşterinin CarrefourSA Kart’a sahip olması ve Miles&Smiles Yolcu Programı üyesi olması gerekiyor.
- Alkollü içecekler, tütün mamulleri, GSM TL yüklemeleri, E-PIN harcamaları, kuyum ve Kurban ürün alışverişleri kampanya kapsamında olmadığından, kampanyaya konu alışveriş tutarı hesaplanırken dikkate alınmıyor.
- Ödeme esnasında puan/kurumsal çek kullanılırsa bu tutarlar toplam fiş tutarından düşülüyor ve bakiye tutar kampanya kapsamındaki alışveriş tutarı olarak kabul ediliyor.
- Kampanya kapsamında Mil kazanmaya başlayan müşteriler, CarrefourSA THY Mil Kampanyasına dahil olduğu süre boyunca CarrefourSA tarafından gerçekleştirilen indirim ve puan kampanyalarından da faydalanabiliyor.
CarrefourSA Hakkında:
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, 10.500 çalışanı ile “Yeni Nesil Market” vizyonu doğrultusunda 52 ilde faaliyet gösteren 647 marketi, 9 deposu ve online marketi Carrefoursa.com ile taze, kaliteli ve güvenilir şekilde 60 bin çeşit ürünü “Ne Lazımsa” hizmet anlayışı ile günde 500 binden fazla müşterisine ulaştırmaktadır.