CARREFOURSA’DAN BİR İLK: YILIN 365 GÜNÜ OUTLET DÖNEMİ

/ / Manifesto Blog

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, 7’den 70’e tüketicilerine bambaşka bir alışveriş deneyimi yaşattığı hipermarketlerinde “outlet” dönemine başlıyor.

Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, hiper alışveriş deneyimine yeni bir soluk getiriyor. Tüketicilerin,  hipermarketlerinde ihtiyaçlarını karşılamak için ayırdıkları zaman dilimini keyifli ve tasarruflu bir alışverişe dönüştürmek için birçok yenilik sunan CarrefourSA, İçerenköy CarrefourSA hipermarketinde yılın 365 günü devam edecek “Outlet” dönemini başlatıyor.

Yüzde 70’e varan indirim

Gıda ve gıda dışı ürünlerde yüzde 30’dan yüzde 70’e varan oranlarda indirim avantajının uygulandığı CarrefourSA İçerenköy Outlet reyonunda, kaçırılmayacak fırsatlar sunuluyor. Her ay ürünlerin yenileneceği outlet reyonlarında Temmuz ayında dizüstü bilgisayardan elektrik süpürgesine, bisikletten LED Televizyonlara, ütüden mutfak ihtiyaçlarına kadar birçok farklı ürün, indirimli fiyatlardan satışa çıkarak tüketicilerin daha fazla tasarruf etmesi sağlanacak.

CarrefourSA, Türkiye’de ilk defa uygulayacağı Outlet konseptini yaygınlaştırmak ve daha fazla müşterisinin tasarruf etmesini sağlamak için yakın zamanda farklı hipermarketlerine de bu hizmeti taşımayı hedefliyor.

Keyifli ve Tasarruflu Alışverişin Adresi CarrefourSA Hipermarketleri

CarrefourSA, kaliteli, güvenilir ve çeşidi bol ve uygun fiyatlı olan ürün yelpazesi çerçevesinde tüketicilerine her gün tohumu yerli olan yaş sebze – meyve, kaynağı belli etlerin yer aldığı kasap ve şarküteri ürünleri, yılın her günü taze olan balık çeşitleri ve deniz mahsulleri, kendi üretimi unlu mamuller, organik veya glütensiz – diyabetik ürünler ile farklı damak tatlarına alışkın olanlar için ithal peynirlerden dünya lezzetlerine kadar birçok farklı ürünü reyonlarından tüketicilerine ulaştırıyor.

Gıdanın yanı sıra kozmetikten oyuncağa, elektronikten beyaz eşyaya, ev tekstilinden teknolojik ürünlere kadar farklı ihtiyaçlara cevap veren CarrefourSA, keyifli ve tasarruflu alışverişin adresi oluyor.

 

CarrefourSA Hakkında:

1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 53 ilde toplam 615 marketiyle faaliyet göstermektedir.