CarrefourSA’da Chippin’le Mobil Öde, Geri Kazan!

/ / Manifesto Blog

Üstelik Chippin’i İndirip Üye Olanlara 5 TL Chippin Hediye

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA ve mobil sadakat uygulaması Chippin, 1 – 28 Şubat tarihleri arasında tüm CarrefourSA marketlerinde geçerli olmak kaydıyla anında kazandıran bir kampanya başlatıyor.

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın geliştirdiği mobil sadakat uygulaması  Chippin ile müşterilerine tüm alışverişlerinde kullanmak üzere inovatif çözümler sunmaya başladı. Chippin ile gerçekleştirilecek ilk kampanya, 1-28 Şubat tarihleri arasında tüm CarrefourSA marketlerinde geçerli olacak. Kampanya ile müşteriler, tek seferde yapacakları 50 TL ile 300 TL arasındaki ödemelerde anında 5 TL; 300 TL ve üzeri ödemelerde anında 50 TL değerinde Chippin kazanacak.

Kampanya döneminde inovatif alışveriş uygulaması Chippin’i indirip üye olanlar ek olarak 5 TL değerinde Chippin kazanacaklar. Üye olunarak kazanılan 5 TL değerindeki Chippin anında harcanabilecekken, alışveriş esnasında kazanılan Chippin’ler ise bir sonraki alışverişte harcanabilecek. Müşteriler, ödedikçe geri kazandıran mobil alışveriş uygulaması Chippin’i, hem kampanya süresince hem de sonrasında tüm CarrefourSA marketlerindeki alışverişlerinde kullanabilecekler.

Kampanyadan her kullanıcı bir kez faydalanabilecek. Alkollü içecekler, tütün mamulleri, GSM TL yükleme harcamaları, elektronik ürünler, fotokopi kâğıdı, mobilya ve kuyum alışverişlerinin dahil olmadığı kampanya, ilk 20 bin kişi ile sınırlı olacak. Kampanya belirlenen sınıra ulaştığında, 28 Şubat’tan önce Chippin uygulaması üzerinden kaldırılacak. Kazanılan Chippin’ler, nakit olarak talep edilemeyecek. Kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacak. Chippin ile yapılan işlemlerde iade yapılması durumunda; tutar kullanıcıya “iade çeki” olarak iade edilecek, iade talebi karşılığında alınan “iade çeki” verildiği tarihten itibaren 1 (bir) ay içerisinde kullanılabilecek.

 

CarrefourSA Hakkında:

1993 yılında Türkiye’de ilk yatırımını yapan Fransa’nın global perakende markası Carrefour’un, 1996 yılında Türkiye’nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSA, “Önce Müşteri” diyerek 29 Hiper, 347 Süper, 25 Gurme, 194 Mini ve 6 Gima marketten oluşan zinciriyle 53 ilde toplam 601 marketiyle faaliyet göstermektedir.

www.carrefoursa.com

 

 

 

 

 

Chippin Hakkında:

Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın markası Chippin 2.000’den fazla üye işyeri noktasında Chippin’ile mobil ödeme yapan kullanıcılarına alışverişlerinin bir kısmını geri kazandıran mobil sadakat uygulamasıdır.

www.chippin.com

www.tani.com.tr